داور دستپاچه لیگ برتر؛ هفته قبل اهواز،این هفته اصفهان

به گزارش بلاگ پو، وحید کاظمی که هفته قبل در اهواز نتوانست جو استادیوم و بازی استقلال خوزستان - پرسپولیس را کنترل کند این هفته در شهرآورد اصفهان هم قضاوت ضعیفی داشت.

داور دستپاچه لیگ برتر؛ هفته قبل اهواز،این هفته اصفهان

به گزارش خبرنگاران ،وحید کاظمی که هفته قبل در اهواز نتوانست بازی پرحاشیه استقلال خوزستان – پرسپولیس را کنترل کند و به نحوی مرعوب اتفاقات و جو عجیب استادیوم غدیر گردیده بود این بار در اصفهان هم عملکردی ضعیف داشت به شکلی که هر چه به سرانجام بازی نزدیک تر می شدیم اعتراض ها به تصمیم های او بیشتر می شد.سپاهانی ها اعتقاد داشتند یک ضربه پنالتی برای آنها گرفته نشد و ذوبی ها هم معتقد بودند بازیکن این تیم به ناحق اخراج شد.

با توجه به اعتراض های فراوانی که در این بازی می شد کاظمی نیز بارها دست به جیب شد و هفت بار بازیکنان دو تیم را جریمه کرد. یکی از صحنه های مربوط به جریمه داور به زمانی برمی شود که او بازیکن ذوب آهن را اخراج کرد. ذوبی ها که اعتقاد داشتند این اخراج به ناحق است ناخودآگاه به داور اعتراض کردند و کاظمی نیز فورا دست به جیب شد و در حالی که هنوز کارت قرمز را در دست داشت کارت زرد خود را بالا آورد و زمانی که حدادی فر را به عنوان بازیکن معترض پیش خود دید کارت زرد را به او نشان داد.

جالب اینکه اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم گفته در این بازی داور یک پنالتی برای سپاهان نگرفته است.او خطاب به داوران از جمله کاظمی گفته:از دوران می خواهم تمرکزشان را بالا ببرند و با جایگیری و انتخاب زوایه دید مناسب به صحنه ها نزدیک شوند تا بتوانند به موقع تصمیم گیری نمایند، چرا که این بهترین راه برای تصمیم گیری صحیح در مسابقه است.آنها درباره شبیه سازی و اعتراض بازیکنان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 577

به "داور دستپاچه لیگ برتر؛ هفته قبل اهواز،این هفته اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دستپاچه لیگ برتر؛ هفته قبل اهواز،این هفته اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید