دلیل استعفای خداداد عزیزی از زبان مربی سپیدرود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسعود اقبالی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سپید رود رشت به خبرنگاران گفت: بازی خوبی برگزار گردید و نتیجه عادلانه بود.

دلیل استعفای خداداد عزیزی از زبان مربی سپیدرود

وی با بیان اینکه از فیروز کریمی تشکر می کنم چراکه علی رغم مشکلات موجود، او و باشگاه گسترش به ما لطف داشتند و پذیرفتند که به خاطر سوء مدیریت در باشگاه سپیدرود بازی با یک روز تاخیر برگزار گردد، گفت: به علت ضعف مدیریتی، سفر ما به تبریز بسیار سخت بود و این باعث گشت در بازی مشکلات زیادی داشته باشیم.

وی گفت: چک های مدیرعامل نیز برگشت خورده و وقتی روز به روز این مشکلات و تنش ها بیشتر گشت، صبر و تحمل خداداد عزیزی به سرانجام رسید و او استعفا کرد.

مربی سپید رود گفت: با گذشت دو ماه از فعالیت مان در این تیم، یک ریال هم نگرفته ایم و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفتیم. به دلیل مشکلات مالی به موفع نرسیدیم.

اقبالی با اشاره به اینکه متأسفانه در هفته های ابتدایی بازی ها را بد تمام کردیم، اضافه نمود: متأسفانه تیم ما به خاطر آغاز دیرهنگام تمرینات، فقط سه هفته برای آماده سازی زمان داشت. مردم گیلان هم صبور نیستند و نمی دانند که این مشکلات، از ریشه باشگاه نشات می گیرد.

وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: می خواستیم خوب دفاع کنیم و در ضدحملات به گل برسیم و هدف اول ما این بود که گلی را دریافت نکنیم. متأسفانه در زمان بدی گل تساوی را دریافت کردیم ولی به بازی بازگشتیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 224

به "دلیل استعفای خداداد عزیزی از زبان مربی سپیدرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل استعفای خداداد عزیزی از زبان مربی سپیدرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید