زن چینی بازداشت شده در باشگاه ترامپ دستگاه های پیشرفته با خود داشت

به گزارش بلاگ پو، مقام های فدرال گفته اند یک زن چینی که به تازگی در باشگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بازداشت شد، مجهز به یک وسیله دوربین یاب بوده و بارها به مقامات فدرال دروغ گفته است.

زن چینی بازداشت شده در باشگاه ترامپ دستگاه های پیشرفته با خود داشت

مقامات فدرال به یک قاضی گفته اند این زن 32 ساله که در باشگاه مار آ لاگو ترامپ بازداشت شده است، بارها به عوامل دستگاه اطلاعات مخفی آمریکا دروغ گفته است و بدافزار رایانه ای در اختیار داشته است که به گفته یک تحلیلگر دولتی شباهتی به دستگاه های که قبلا دیده بود، نداشته است.

این زن همچنین بیش از 8 هزار دلار پول نقد به همراه یک دستگاه الکترونیکی برای کشف دوربین های مخفی در اتاق هتل محل اقامتش مخفی نموده بود.

رونالدو گارسیا معاون دادستانی آمریکا در جلسه محاکمه به قاضی این پرونده گفت که سوالات زیادی درباره این یوجینگ ژانگ زن چینی 32 ساله وجود دارد و پلیس فدرال آمریکا (FBI) در حال آنالیز احتمال جاسوس بودن این زن است.

با تور چین همراه باشید

ژانگ 30 مارس (10 فروردین) بازداشت شد. ماموران سرویس مخفی آمریکا گفته اند بازداشت وی به دلیل دروغی که حین ورود به باشگاه ترامپ گفته، بوده است و بعد از بازداشت معلوم شد که دو گذرنامه چینی، چهار تلفن همراه، یک لپ تاپ و هارد دیسک اکسترنال و یک وسیله محتوی بدافزار بوده است.

جلسه بعدی دادگاه این زن به دوشنبه آینده موکول شده است زیرا وکیل او به دنبال جمع آوری شواهدی برای توجیه آزادی وی به قید وثیقه به دلیل اتهامات مربوط به دروغگویی به ماموران فدرال و ورود غیرقانونی به یک منطقه ممنوعه است.

مقامات سرویس مخفی آمریکا گفته اند ماموران، آنالیز وسایل و ابزارهای مشکوکی را که ممکن است حاوی بدافزار باشند در یک محیط کنترل شده انجام می دهند و از استفاده از آنها در رایانه های متصل به شبکه های دولتی خودداری می نمایند.

وزارت امور خارجه آمریکا هفته گذشته ویزا این زن چینی را لغو کرد و از این رو حتی اگر به قید وثیقه آزاد گردد توسط مقام های اداره مهاجرت آمریکا بازداشت خواهد شد. او دو روز قبل از بازداشت از شانگهای به نیوجرسی وارد شده بود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4734

به "زن چینی بازداشت شده در باشگاه ترامپ دستگاه های پیشرفته با خود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن چینی بازداشت شده در باشگاه ترامپ دستگاه های پیشرفته با خود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید