ساعی: درگیری؟ من با عربستانی ها حرف هم نزدم، امنیت بازی ها خیلی پایین است

به گزارش بلاگ پو، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به خبر درگیری اش با مقامات عربستانی در حاشیه دیدار امیدهای فوتبال ایران و عربستان در بازی های آسیایی 2018 واکنش نشان داد.

ساعی: درگیری؟ من با عربستانی ها حرف هم نزدم، امنیت بازی ها خیلی پایین است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هادی ساعی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و یکی از اعضای تیم سرپرستی این کمیته این روزها به دلیل برخورد با یکی از مسئولان فوتبال عربستان در اندونزی مورد توجه است. او در این مورد، عملکرد تیم های ملی هندبال و فوتبال ایران در بازی های آسیایی و ... به سؤالات مختلفی پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می آید:

* عنوان گردیده که شما با مسئولان عربستانی درگیری داشته اید؟ درگیری؟! کدام درگیری؟! اصلاً با عربستانی ها حرف نزدیم که بخواهد درگیری به وجود بیاید.

* پس چه اتفاقی افتاد؟ شما به مقام عربستانی وقتی که معترض می گردد چرا باید تعداد صندلی های صندلی به طور برابر تقسیم گردد و می گوید این صندلی ها برای عربستان است نگفته اید: یعنی صندلی ها را با خودت از ریاض آوردی؟ نه. این حاشیه هایی است که دوستان شما به وجود آورده اند. نمی دانم چرا، اما اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.

* چطور؟ ما اصلاً با عربستانی ها حرف نزدیم که بخواهد حاشیه ای به وجود بیاید. آن کسی که مسئول VIP بود اصرار داشت تا یکی از ما روی صندلی دیگری بنشیند. او داشت با یکی از بچه های سفارت حرف می زد که ایشان هم آن بنده خدا را هدایت کرد، پیش بنده. من هم کارتم را نشان دادم و گفتم شما انتظار دارید ما که آی دی کارت VIP داریم بلند شویم؟ او واکنش درستی نشان داد و گفت که دقیقاً جای شما همین جاست و بنابراین عذرخواهی کردند و رفتند.

* پس مقام عربستانی چه می گفت؟ نمی دانم. ما اصلاً با آنها حرف نزدیم. تمام دیالوگ های ردوبدل گردیده بین او و مسئول VIP بود. آنها یک صندلی بیشتر می خواستند و می گفتند چرا ایرانی ها چهار صندلی دارند و ما سه تا! اصلاً برخوردی نبود که رسانه های ما نوشته اند. البته آن آدمی که داشت حرف می زد کمی عصبی بود و می خواست به زور یک نفر بیشتر را در VIP بنشاند.

* درباره بازی بچه ها حرف بزنید. فوتبال هم که پیروز شد. خدا را شکر. حالا شانس های زیادی دارند. امیدوارم نه فقط فوتبال بلکه همه رشته های ما در بازی های آسیایی موفق باشند.

* شما شاهد شکست هندبالیست ها مقابل قطر بودید؛ تیمی چند ملیتی با کلی بازیکن خارجی. خب این را دیگر همه می دانند که قطری ها اصلاً قطری نیستند! هر بار که حمله می کردند، می دیدیم که کلی بازیکن اروپایی روی دروازه ایران هستند. با این حال بچه های ما هم کوشش خودشان را کردند. شک ندارم که توانایی های آنها زیاد است و نباید با این فاصله می باختند.

* کره و قطر از تیم های خوب جهان هستند. خیلی ها پیش بینی می نمایند که آنها فینالیست های این دوره باشند. کره و قطر از بهترین ها هستند و عناوین مختلفی در رده های جهانی کسب نموده اند. این را نمی گردد کتمان کرد، اما خب چهار نفر از بهترین بازیکنان ما و لژیونرهای مان نبودند. با این حال همین بچه ها هم خیلی کوشش کردند و حسابی عرق ریختند تا در این بازی به موفقیت برسند.

* درباره تکواندو حرف می زنید؟ به نظر شما چه اتفاقی برای ملی پوشان در این مسابقات خواهد افتاد. تیم خوبی داریم. ضمن اینکه تکواندو همیشه بار زیادی را برای مدال آوری به دوش کشیده است. در دوره قبل بچه ها چهار مدال طلا داشتند و بهترین تیمی بودند که این نتایج را به دست آوردند. امیدوارم بچه ها بتوانند مثل گذشته انتظارات خانواده تکواندو را برآورده نمایند.

* در ذهن شما تکواندوکاری هست که روی مدال آن حساب نموده باشید؟ بچه ها همه خوب هستند، فقط باید خودشان را باور داشته باشند. یکی دو نفر در تیم جوان هستند که اگر خودشان را باور نمایند می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

* کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون 21 مدال طلا کسب نموده بود. پیش بینی شما از این بازی ها در اندونزی چیست؟ این دوره کار کمی دشوار است.کاروان ما کاروان بزرگی است و بچه ها همگی باانگیزه هستند. نمی گردد چیزی را پیش بینی کرد و از قبل برای کشورها صندلی در نظر گرفت، اما این دوره قزاقستان و خود اندونزی هم مدعی هستند. من که امیدوارم اتفاق های خوبی بیفتد.

* نظر شما درباره میزبانی اندونزی چیست؟ به نظر می رسد که ضعف های زیادی دارند. واقعاً داریم اذیت می شویم. من خودم برای مسابقه فوتبال و هماهنگی های لازم دو بار مسیری چهار ساعته را رفتم و برگشتم. برای دوچرخه سواری هم وضعیت به همین شکل است. انتظار ما این بود که حداقل تیم هایی که در حومه شهر هستند، در رفاه کامل باشند، اما امکانات هتل بیشتر است. در دهکده، ورزشکاران خیلی اذیت می شوند و بعید است که بگردد کاری کرد.

* موضوع دیگری که خیلی به چشم می آید، امنیت بازی ها است.خیلی ها به دلیل این مسئله گلایه دارند. امنیت بازی ها که خیلی پایین است. ان شاءالله اتفاقی نیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 684

به "ساعی: درگیری؟ من با عربستانی ها حرف هم نزدم، امنیت بازی ها خیلی پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعی: درگیری؟ من با عربستانی ها حرف هم نزدم، امنیت بازی ها خیلی پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید