شاهکار 29 استان را در ارومیه ببینید

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی آذربایجان غربی از اعلام امادگی 29 استان و هنرمندان و تولیدکنندگان استانی برای حضور در پنجمین نمایشگاه کشوری صنایع دستی در ارومیه تاکنون خبرداد.

شاهکار 29 استان را در ارومیه ببینید

افسانه رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان، از تاریخ 29 مرداد لغایت 2 شهریور در ارومیه اضافه کرد: تاکنون 29 استان و همچنین هنرمندان، تولیدنمایندگان استانی برای مشارکت و حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: برای پنجمین سال متوالی، استان میزبان هنرمندان صنایع دستی از سراسر کشور خواهد بود و طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های بعمل آمده، اکثریت قریب به اتفاق استانها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رنجبر ادامه داد: این نمایشگاه همچون ادوار گذشته، یک نمایشگاه کاملا تخصصی مربوط به عرضه و فروش محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی خواهد بود و هیچ کالا و محصولی که ارتباطی با صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی نداشته باشد، در این نمایشگاه یافت نخواهد شد. کالاها و محصولات ارائه گردیده در این نمایشگاه طیف متنوعی از رشته های مختلف صنایع دستی از قبیل گلیم، چرم، رو دوزیهای سنتی، بافتنی ها، شیشه گری، سنگهای قیمتی، اقلام تزئیناتی، رشته های چوبی و غیره خواهد بود.

وی ادامه داد: تعداد غرفه های در نظر گرفته گردیده این نمایشگاه، به تعداد 140 غرفه است و امکانات رفاهی و اسکان برای تمامی غرفه داران در نظر گرفته گردیده است. با توجه به اینکه در این نمایشگاه هنرمندان برتر و شاخص از سراسر کشور حضور دارند و جدید ترین محصولات و تولیدات خود را ارائه خواهند کرد لذا فرصت بسیار خوبی برای عموم شهروندان و علاقه مندان به صنایع دستی می باشد که از آن بازدید نمایند و با قیمت مناسب اقدام به خرید نمایند.

معاون صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: از آنجائیکه این نمایشگاه همزمان با جشنواره ملی گردشگری و در یک مکان برگزار می گردد لذا پیش بینی می کنیم بازدیدنمایندگان بیشتری نسبت به سال قبل از آن دیدن نمایند.

به گزارش خبرنگاران؛ پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی همزمان با اولین جشنواره ملی گردشگری و همچنین همزمان با جشنواره استانی غذا و هنر آشپزی از تاریخ 29 مرداد تا 2 شهریور در پارک جنگلی ارومیه که یکی از جاذبه های گردشگری شهر نیز محسوب می گردد، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 703

به "شاهکار 29 استان را در ارومیه ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار 29 استان را در ارومیه ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید