لشگری: هادی تجربه دارد و یکی از شانس های کسب طلاست، مخروبه ای را به سالن کشتی تبدیل کردیم

به گزارش بلاگ پو، دارنده دو مدال برنز المپیک 2012 و جهانی 2013 کشتی آزاد گفت: قزوین یک سالن قدیمی به اسم تختی داشت که تبدیل به مخروبه گردیده بود، یک ماه است آنجا را دوباره به سالن کشتی تبدیل نموده ایم.

لشگری: هادی تجربه دارد و یکی از شانس های کسب طلاست، مخروبه ای را به سالن کشتی تبدیل کردیم

احسان لشگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص نمایندگان کشتی آزاد ایران که امروز در جاکارتا روی تشک خواهند رفت، گفت: به هرشکل این رقابت ها هر 4 سال یک بار برگزار می گردد و همه تیم ها با آمادگی کامل در آن حاضر می شوند. حسن یزدانی شاخص ترین کشتی گیر ایران، بعید است در این مسابقات کار سختی برای اول شدن داشته باشد. او فاصله خودش با همه رقیبان جهانی اش را زیاد نموده و همه روی قهرمانی اش حساب باز نموده اند. مصطفی حسین خانی هم اگر خوب از نظر روحی روانی آماده گردیده باشد که بتواند خوب تمام کشتی اش را اداره کند و از اول تا ثانیه آخر، حمله کننده باشد، شانس مدال طلاست. البته او یک حریف خوب ازبک دارد که با هم در یک گروه افتاده اند، اما مصطفی او را یک بار شکست داده، اما به هرشکل حریف سختی است. در هیچ رقابتی هم نباید حریف را دست کم گرفت. من فکر می کنم مصطفی با این حریف کشتی سرنوشت سازی خواهد داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در جهانی پاریس در مورد مبارزه فردای پرویز هادی در سنگین وزن نیز تاکید نمود: او یکی از کشتی گیران باتجربه ما است که آمادگی خوبی هم دارد. البته من در اردوهای اخیر تیم ملی حضور نداشتم و خیلی در جریان وضعیت ملی پوشان نیستم، اما هادی اگر با حواس جمع کشتی بگیرد، می تواند یکی از شانس های مدال ایران باشد. رضا اطری هم اگر مدال می خواهد باید کشتی بگیرد، طوری مبارزه کند که اتفاقات پاریس تکرار نگردد. مهران نصیری هم در این مدت عملکرد خوبی داشته و باتجربه گردیده، اسم مسابقه خیلی نباید روی کارش تاثیر بگذارد. مهم این است که بتواند کار خودش را درست انجام دهد. علیرضا کریمی نیز گرچه به خاطر مصلحت تیمی در یکی دو وزن بالاتر از وزن طبیعی اش تیم ملی را همراهی می نماید. کادر فنی چاره دیگری هم نداشت. کریمی فاکتورهایی دارد که می تواند به واسطه آنها مدال بگیرد.

ملی پوش سابق میان وزن کشتی آزاد در مورد مشغله این روزهایش به خبرنگاران گفت: قزوین یک سالن قدیمی به اسم تختی داشت که تبدیل به مخروبه گردیده بود، اما به همت تربیت بدنی استان و همچنین خیرین، مرمت شد و نزدیک به یک ماه است که یک سالن مجهز و خوب در اختیار ما قرار گرفته است. حالا نزدیک به 280 شاگرد دارم که همراه با چند مربی دیگر استان آنها را تمرین می دهیم. همه کوشش ما بر این است که این یک فرصت خوب برای ایجاد فرهنگی جدید از نظر رفتاری و فنی در بین کشتی گیران استان باشد، چه از نظر برگزاری مسابقات و چه تربیت کشتی گیران. اینجا حتی به همت خیرین و دیگر دوستان، کشتی گیران نوجوانی که بضاعت مالی ندارند را از نظر تغذیه ای هم تحت پوشش قرار می دهیم و بسته های غذایی نیز در اختیارشان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 582

به "لشگری: هادی تجربه دارد و یکی از شانس های کسب طلاست، مخروبه ای را به سالن کشتی تبدیل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لشگری: هادی تجربه دارد و یکی از شانس های کسب طلاست، مخروبه ای را به سالن کشتی تبدیل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید