لواندوفسکی: به احتمال بسیار زیادی برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ می مانم

به گزارش بلاگ پو، ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از برنامه اش برای ماندن در این تیم تا آینده ای طولانی مدت خبر داد.

لواندوفسکی: به احتمال بسیار زیادی برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ می مانم

به گزارش خبرنگاران ، روبرت لواندوفسکی که تا سال 2012 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، گفت که به این زودی های خیال ترک باواریایی ها را ندارد.

لواندوفسکی در گفت و گو با نشریه بیلد آلمان گفت: به احتمال زیاد من برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ خواهم ماند. من به رفتن به تیمی دیگر فکر نمی کنم. هرگز به شایعات توجهی نداشته ام و قلباً با تمام وجود همیشه دوست داشته ام در بایرن مونیخ بمانم. من خودم را کاملاً یک بایرنی می دانم و قطعاً می توانم تصور کنم که دوران بازیگری ام را در این تیم به پایان خواهم رساند.

لواندوفسکی در فصل 19-2018 عملکرد خوبی داشته و در تمامی رقابت های برای بایرن مونیخ 22 گل زده است. او همچنین با هشت گل در حال حاضر برترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان اروپاست. او تنها پنج گل دیگر لازم دارد تا رکورد کلودیو پیزارو را به عنوان گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخ بوندس لیگا بشکند.

لواندوفسکی 30 ساله در ابتدای سال در گفت و گویی با نشریه گاردین گفته بود که احساس می کند می تواند تا پنج سال دیگر در اوج به بازیگری اش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3754

به "لواندوفسکی: به احتمال بسیار زیادی برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: به احتمال بسیار زیادی برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید