مارکار آقاجانیان: از امروز تمام فکر ما معطوف به دیدار با چین است

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی خوبی مقابل عمان کسب کردیم اما از امروز تمام تمرکز ما معطوف به دیدار با چین خواهد بود.

مارکار آقاجانیان: از امروز تمام فکر ما معطوف به دیدار با چین است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، مارکار آقاجانیان بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2019، در خصوص برنامه های تیم ملی برای دیدار با چین گفت: ابتدا جا دارد از طرفداران تیم ملی تشکر کنم و این پیروزی خوب را به آنها تبریک و همچنین به تمامی بازیکنان خسته نباشید بگویم. پیروزی خوبی مقابل عمان کسب کردیم، اما از امروز به بعد تمام فکر ما معطوف به بازی چین است..

با تور چین همراه شوید

وی مطرح کرد: در مسابقات مقدماتی معین شد بازی آسان وجود دارد. ویتنامی که همه فکر می کردند تیم آسانی است، امروز (یکشنبه) از سد اردنی گذشت که در مرحله مقدماتی استرالیا را شکست داده بود. در مراحل حذفی مسابقات حساس تر است و سعی می کنیم با تمرکز بالا مانع چین را نیز از مقابل برداریم. مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کیفیت مسابقات جام ملت ها با حضور 24 تیم گفت: تیم های رنکینگ پایین جدول فیفا از جمله ویتنام توانستند کارهای بزرگی در مسابقات این دوره انجام بدهند. افزایش تیم ها فقط باعث فشردگی مسابقات و طولانی شدن زمان مسابقات شده است. اگر قرار است این مسابقات با این تعداد تیم برگزار گردد زمان برگزاری مسابقات باید طولانی تر باشد تا شاهد این فشردگی مسابقات نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2799

به "مارکار آقاجانیان: از امروز تمام فکر ما معطوف به دیدار با چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکار آقاجانیان: از امروز تمام فکر ما معطوف به دیدار با چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید