مسئولان لیگ برتر به چینش داوران بازی های پدیده توجه داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسئولان باشگاه پدیده خراسان که این روزها تیمشان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است معتقدند برخی موضوعات در داوری ها به ضرر آنها تمام گردیده و خواهان توجه بیشتر لیگ در انتخاب داوران بازی های پدیده هستند.

مسئولان لیگ برتر به چینش داوران بازی های پدیده توجه داشته باشد

در بیانیه باشگاه پدیده آمده است:باشگاه پدیده خراسان در پنجمین سال حضور متوالی خود در لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس همواره ثابت نموده که با وجود رقم خوردن هر اتفاق و حادثه ای، به دور از هر گونه حاشیه سازی صرفا به دنبال ارائه فوتبال زیبا بوده و هست.

در فصل جدید لیگ برتر نیز تمامی ارکان باشگاه پدیده از کادر فنی محترم تا بازیکنان ثابت نموده اند که همواره تمرکزشان روی مستطیل سبز بوده و رسیدن به رتبه و صندلی مناسب را از طریق پیشرفت فنی خواهان بودند، اما متاسفانه مسائلی در حال رخ دادن است که نگرانی را در دل طرفداران فهیم و فوتبال دوست خراسانی ایجاد نموده است.به ویژه اینکه بعد از بازی با تیم ذوب آهن برخی افراد خواسته یا ناخواسته به دنبال القای این موضوع بودند که در این بازی اشتباهات داوری فقط به نفع تیم پدیده بوده است ، حال آنکه با تماشای دقیق تصاویر بازی متوجه می شویم که متاسفانه داور صحنه های زیادی را به ضرر تیم پدیده سوت زده است.

در این بازی در نیمه اول امین قاسمی نژاد در محوطه هجده قدم با خطا روبرو می گردد که داور پنالتی را نمی گیرد. در صحنه ای دیگر خطای میلاد فخرالدینی روی امین قاسمی نژاد که با اعلام پنالتی توسط داور همراه بود، باید با کارت قرمز برای مدافع ذوب همراه می شد که این اتفاق هم رخ نداد.

همچنین خطای سیلوا بر روی خلعتبری نیز باید با اخراج مستقیم همراه می شد که این گونه هم نشد. علاوه بر این داور مسابقه از کنار خطای هرناندز مهاجم ذوب آهن هم که بدونتوجه به توپ با آرنج به اکبر صادقی ضربه زد فقط با یک کارت زرد گذشت، در صورتی که به گواه کارشناسان این حرکت باید با اخراج مستقیم همراه می شد.به غیر از آنچه که در بازی با ذوب آهن روی داد، بد نیست به بازی های چند هفته پیش هم گریزی بزنیم.

در هفته اول در مصاف با پرسپولیس، علاوه بر اینکه در بسیاری از برخوردهای خشن بازیکنان پرسپولیس داور با مماشات رفتار کرد ،در صحنه ای واضح تر علی علیپور به خاطر رفتار غیرورزشی باید اخراج می شد اما داور مسابقه به راحتی از کنار این صحنه گذشت.در هفته دوم در مصاف با استقلال خوزستان و در گرمای بالای 40 درجه اهواز، داور محترم مسابقه دقیقه 40 نیمه نخست، محمد قنبری را سخت گیرانه و اشتباه اخراج کرد تا پدیده 55 دقیقه در هوای طاقت فرسای اهواز، 10 نفره باشد.در هفته پنجم و در مصاف با پیکان، در دقیقه 47 مسابقه یک پنالتی برای پدیده گرفته نشد.این ها تنها گوشه ای از اتفاقات داوری بود که به ضرر باشگاه پدیده تمام شد.

اگر تا بحال در مورد این اشتباهات باشگاه پدیده خراسان هیچ اعتراضی ننموده صرفا بخاطر احترام به ساحت داوری بوده و اینکه اعتقاد داریم این اشتباهات ممکن است برای هر داوری اتفاق بیفتد و باور داریم همه داوران محترمی که در لیگ برتر سوت میزنند نیاز به حمایت و احترام دارند تا بتوانند با اعتماد بنفس بیشر و خاطری آسوده تر داوری نمایند. هر چند تاکید می کنیم و مطمئن هستیم که این قبیل تصمیمات اشتباه داوری به ضرر پدیده ، وهمگی سهوی و به واسطه فشار مسابقه بوده اما باشگاه پدیده از کمیته محترم داوران و سازمان لیگ فوتبال ایران تقاضا دارد با دقت نظر در چینش داوران مسابقات تیم پدیده، به کاهش هرچه بیشتر این اشتباهات یاری کند تا مبادا به واسطه مظلومیت این باشگاه و البته دوری از غوغاسازی و داد و بیداد، زحمت بازیکنان و کادرفنی پرتلاش پدیده به هدر رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1304

به "مسئولان لیگ برتر به چینش داوران بازی های پدیده توجه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان لیگ برتر به چینش داوران بازی های پدیده توجه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید