نامه دبیر شورایعالی عتف به مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در نامه مسعود برومند دبیرکل شورای عالی عتف به مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی آمده است: بر اساس مصوبه بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مورخ 30 خردادماه سال 96 و با توجه به ضرورت پایش و ارزیابی نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهش و فناوری کشور، دستگاه­های اجرایی موظف هستند سالانه گزارش نحوه هزینه کرد اعتبارات تحقیقاتی را به دبیرخانه شورای عالی ارائه کنند و دبیرخانه براساس اطلاعات دریافتی، گزارش جامع عملکرد اعتبارات تحقیقاتی را حداکثر تا شهریور ماه تهیه و به شورای عالی ارائه کند.

نامه دبیر شورایعالی عتف به مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی

با توجه به این مصوبه، دستور فرمایید نماینده آن دستگاه برای تهیه و ارسال گزارش مربوط به سال 96، حداکثر تا 30 مردادماه جاری به این دبیرخانه معرفی شود. درج نام و نام خانوادگی، تلفن مستقیم، همراه و پست الکترونیکی نماینده دستگاه در معرفی نامه، ضروری است.

نماینده دستگاه باید فایل اکسل گزارش‌گیری را از آدرس atf.gov.ir/fa/b-224 دانلود کرده و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. فایل اکسل گزارش عملکرد اعتبارات تحقیقاتی نیز، پس از تکمیل به آدرس ایمیل [email protected] ارسال شود.

با توجه به اینکه شورای عالی عتف موظف است پس از دریافت گزارش از دستگاههای اجرایی، گزارش جامعی از عملکرد اعتبارات تحقیقاتی کشور را به همراه نتایج و دستاوردهای پژوهشی تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند، ترتیبی اتخاذ شود تا گزارش مربوط به سال 96 آن دستگاه، حداکثر تا تاریخ 21 شهریور تهیه و ارسال شود.

دبیرخانه شورای عالی عتف، صحت اطلاعات ارسالی از سوی دستگاههای اجرایی را با استفاده از سامانه های ملی موجود در کشور ارزیابی خواهد کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40

به "نامه دبیر شورایعالی عتف به مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه دبیر شورایعالی عتف به مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید