همایش دانشگاه و مهارت در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دارهکی در نشست با رئیس و کارشناسان دانشگاه خلیج فارس استان با بیان اینکه نگاه سنتی آموزش های فنی و حرفه ای به نگاه نوین تبدیل گردیده است، گفت: در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه فستیوال مهارت آموزی با همکاری دانشگاه خلیج فارس در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

همایش دانشگاه و مهارت در بوشهر برگزار می گردد

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های آموزشی و عملی دو دستگاه در راستای ایجاد زمینه های اشتغال دانشجویان استفاده بهینه گردد، گفت: 70 رشته آموزشی در دانشگاه خلیج فارس تدریس می گردد و این ظرفیت خوبی برای پروش نیروی انسانی ماهر برای ورود به بازار کار بر اساس ظرفیت های منطقه ای است.

دراهکی با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی باید ازخانواده ها و از سنین کودکی ببین مردک ترویج گردد، افزود: 17 حرفه آموزشی در دانشگاه خلیج فارس بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای شناسایی گردیده که زمینه سرمایه گذاری و تربیت نیروی انسانی در آنها در جهت ایجاد زمینه های اشتغال و جذب بازار کار 100 درصد می باشد و فنی و حرفه ای استان تمام آموزش های خود را در امسال در این حوزه ها برگزار خواهد نمود.

وی از ایجاد دفتر مهارت و دانشگاه با همکاری دانشجویان در دانشگاه خلیج فارس اطلاع داد و افزود: در زمان آغاز سال تحصیلی جدید دوره های گذر مهارت بر اساس ظرفیت ها و احتیاج دانشگاه برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به اینکه مشاوره و راهنمایی شغلی دانشجویان زمینه های ورود به بازار کار را برای آنها محیا خواهد نمود، گفت: انتقال مهارتهای مورد احتیاج جامعه هدف، از رسالتهای ماست و ما این مساله را با جدیت دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 599

به "همایش دانشگاه و مهارت در بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش دانشگاه و مهارت در بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید