وارام؛ رباتی برای پر کردن تنهایی حیوانات خانگی

به گزارش بلاگ پو، اگر شما صاحب یک حیوان خانگی هستید که در تمام طول روز در خانه تنها است، ممکن است همیشه نگران خستگی و عدم تحرک آنها باشید.

وارام؛ رباتی برای پر کردن تنهایی حیوانات خانگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمگ، اما هم اکنون خبر خوب این است که ربات وارام(Varram Pet Fitness) مشکل شما را حل نموده است زیرا ربات مذکور به گونه ای طراحی گردیده است که به راحتی حیوان خانگی شما را سرگرم می نماید.

ربات Varram دارای دو چرخ است و از پلی کربنات و سیلیکون غیرسمی مقاوم در برابر ضربه ساخته گردیده است. این ربات مجهز به یک سیستم اجتناب از مانع مبتنی بر مادون قرمز (infrared obstacle-avoidance system) است که سبب می گردد این ربات به اشیا و وسایل موجود در خانه برخورد نکند.

اپلیکیشنی که برای این ربات توسعه داده گردیده است از سیستم عامل آی .اُ.اس و اندروید پشتیبانی می نماید و توسط آن کاربران می توانند زمان هایی را که مایل هستند این ربات، حیوان خانگی شان را سرگرم کند در آن تنظیم نمایند.

کاربران زمانیکه در خانه نیستند نیز حتی می توانند با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق بلوتوث نیز به طور منظم ربات را کنترل نمایند.

ربات مذکور ضد آب است و وزن آن حدود 680 گرم است و توسط یک میکروکنترلر ARM Cortex-M4 قابل اجرا است و دارای یک باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت/ 800 میلی آمپر ساعت است که با هر بار شارژ می توان به مدت 10 ساعت از آن استفاده نمود.

این ربات برای جمع آوری بودجه به منظور فراوری انبوه با قیمت 79 دلار در وبسایتکیک استارتر (Kickstarter) قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1708

به "وارام؛ رباتی برای پر کردن تنهایی حیوانات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارام؛ رباتی برای پر کردن تنهایی حیوانات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید