پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی شد

به گزارش بلاگ پو، سران فدراسیون فوتبال کره جنوبی، پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، تیم ملی کره جنوبی که از بعد از سرانجام جام جهانی به دنبال سرمربی جدید بود، در نهایت پائولو بنتو سرمربی پرتغالی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

قرارداد این مربی 4 ساله است و قرار است تا سرانجام جام جهانی قطر راهنمایی تیم ملی کره جنوبی را عهده دار باشد.

این مربی 49 ساله جانشین شین تائه یونگ می گردد که در جام جهانی روسیه راهنمایی کره جنوبی را بر عهده داشت. این مربی در سال 2004 مربیگری را با اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. بعد از موفقیت و کسب جام در اسپورتینگ، او راهی تیم ملی پرتغال شد و در سال 2010 بعد از کنار رفتن کی روش از تیم ملی پرتغال، روی نیمکت این تیم نشست.

صعود به نیمه نهایی یورو 2012 و همچنین صعود به جام جهانی 2014 برزیل از جمله دستاوردهای بنتو با تیم ملی پرتغال بوده است ولی نتایج ضعیف در انتخابی یورو 2016 باعث برکناری این مربی از راهنمایی پرتغالی ها شد.

حضور در کروزیرو برزیل و المپیاکوس یونان از دیگر برنامه های مربیگری بنتو بوده است و آخرین تیمی هم که راهنمایی آن را بر عهده داشته است، تیم چینی لیفان بوده است.

بنتو دومین مربی پرتغالی تاریخ کره جنوبی بعد از هومبرتو کوئیلیهو است که مابین سالهای 2003 تا 2004 راهنمایی تیم آسیایی را بر عهده داشته بود.

تیم ملی کره جنوبی باید ماه آینده در دو دیدار دوستانه برابر کاستاریکا و شیلی قرار گیرد که این دو دیدار، اولین حضور بنتو روی نیمکت کره جنوبی خواهد بود.

منبع: isna.ir
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 463

به "پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید