پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رونق و آبادی را به روستاها برمی گرداند

به گزارش بلاگ پو، نعمت الله دستیاری روز شنبه در حاشیه بازدید از بانک های عامل وام های اشتغالزایی روستایی و عشایری شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بانک های عامل پرداخت وام های اشتغالزایی روستایی و عشایری شهرستان به منظور تسهیل و تسریع در روند پرداخت این وام ها همکاری لازم را با متقاضیان داشته باشند.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رونق و آبادی را به روستاها برمی گرداند

وی در این بازدید تعدادی از پرونده های مربوط به پرداخت وام های اشتغالزایی پایدار روستایی را با حضور عوامل درگیر مورد آنالیز قرار داد و از این پرونده ها برطرف موانع پرداخت شد.

فرماندار پلدختر گفت: این تسهیلات موجب ایجاد اشتغال و آبادانی در مناطق روستایی و عشایری می گردد که در جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حاشیه نشینی در شهرها موثر است.

دستیاری اضافه نمود: بانک های این شهرستان در پرداخت وام های اشتغالزایی روستایی و عشایری و جذب اعتبارات شناور مقام اول را در سطح استان لرستان به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه نمود: در این بازدید تصمیمات خوبی در خصوص پرداخت وام های اشتغالزایی روستایی و عشایری اتخاذ شد و مقرر شد بانک های عامل 15 شهریور آخرین گزارش و اقدامات خود را در خصوص پرداخت این وام ها برای اتخاذ تصمیمات بعدی به فرمانداری ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 568

به "پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رونق و آبادی را به روستاها برمی گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رونق و آبادی را به روستاها برمی گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید