پوشش باغات انار بجستان با سازه های سبک

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه انار بجستان می تواند تبدیل به یک برند گردد، اظهار کرد: در برنامه داریم تا باغات انار به سمت پوشش با سازه های سبک پیش رود.

پوشش باغات انار بجستان با سازه های سبک

به گزارش خبرنگاران، مجتبی مزروعی امروز 27 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرجهاد کشاورزی بجستان در محل سالن یاقوت این شهرستان برگزار گردید، با بیان این مطلب اظهار کرد: جدای از بحث اقتصادی برای سیاه نمایی روی مسائل روانی در جامعه به شدت کار می شود و بر همین اساس کشاورزان باید مراقب باشند وارد این فضاها نشوند.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده که باید اطلاع رسانی درستی صورت گیرد البته به برکت نظام امروز سطح اطلاعات و دانش مردم بالا رفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی توضیح داد: بیشتر مسئولین ما فرزند کشاورز و یا از روستاها هستند و زندگی با عزت امروز به سطح دانش و قشر جوان تحصیل نموده جامعه برمی شود.

مزروعی اضافه نمود: امروز علی رغم رشد جمعیت چند برابری نسبت به گذشته مشکل مازاد فراوری داریم که به خاطر مسائل سیاسی نمی توانیم صادر کنیم.

جذب بیشترین اعتبارات آب و خاک

وی اظهار داشت: در سال 93 اعتباری آبیاری در استان 13 میلیارد بوده و در سال 96 این اعتبار 260 میلیارد گردیده و امروز بیشترین اعتبارات آب و خاک را برای خراسان رضوی گرفته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان نمود: هر کسی اقدام به آبیاری تحت فشار کند 85 درصد و برای لوله گذاری همه اعتبارش را بلاعوض پرداخت می کنیم.

مزروعی با اشاره به فراوریات متنوع کشاورزان و صنایع مختلف این حوزه بیان نمود: محصولات فراوریی کارخانه ها را هر چقدر باشد خریداریم و انتظار همراهی داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: کشاورزان در روند تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی اگر با مشکل روبه رو می شوند به سازمان جهادکشاورزی منعکس نمایند تا در کارگروه های مربوطه برطرف موانع صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سه ساله غلامعلی قاسمی تقدیر و محمد شجعی به عنوان مدیرجهاد کشاورز بجستان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 606

به "پوشش باغات انار بجستان با سازه های سبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش باغات انار بجستان با سازه های سبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید