کار دشوار جوان میانه ای

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، وزن 68- کیلوگرم در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا را باید یکی از دشوار ترین اوزان این دوره از بازیها در بخش تکواندو عنوان کنیم. رقابتهایی که با حضور برخی از بهترین های دنیا در اندازه های جهانی برگزار خواهد گشت.

کار دشوار جوان میانه ای

تکواندوکارانی که عنوان داران جهانی، آسیایی و حتی المپیک هستند و در کنار مدالهای رنگارنگ، از تجربه بالایی نیز برخودار می باشند. اما تیم ایران یک تکواندوکار جوان را در ترکیب خود قرار داده است. تکواندوکاری که با وجود جوانی مدالهای با ارزشی در کارنامه دارد.

امیرمحمد بخشی طلای نوجوانان جهان در سال 2016 را کسب کرد و خیلی زود خود را به ترکیب تیم ملی بزرگسالان رساند و با با غلبه بر تمام مدعیان داخلی راهی مسابقات قهرمانی آسیا گردید و در اولین حضور خود در قهرمانی قاره کهن نیز سکوی نخست را از آن خود کرد.

جوان میانه ای تکواندو ایران حالا در دومین تجربه خود در ترکیب تیم ملی بزرگسالان مهمترین رویداد ورزشی زندگی خود در آستانه 20 سالگی را پیش رو خواهد داشت. تکواندوکاری که به خوبی می داند شی هاپ چانگ پهن گردیده در جاکارتا متفاوت با آن چیزی است که در هوشیمینه تجربه نموده و مدال طلا می تواند راه او را برای موفقیت ها و عناوین بیشتر هموار کند.

دای هون لی بهترین تکواندوکار سال 2018 جهان در وزن 68- کیلوگرم که طلای دو دوره قبلی بازیهای آسیایی را در وزن 63- کیلوگرم و سه طلای جهان در همین وزن را کسب نموده، رنکینگ یک دنیاست و تقریبا تمامی مدالهای دو سال اخیر تکواندو در این وزن را درو نموده، احمد ابوغوش از اردن با طلای بازیهای المپیک 2016 و رنکینگ چهار، یو جینگ هوانگ از چین تایپه با رنکینگ هفت و نقره دوره قبل بازیها که در ویتنام برنز گرفت، ژائو چینی با طلای 2017 جهان و طلای المپیک را باید مهمترین رقبای امیرمحمد بخشی عنوان کنیم.

بخشی در مورد این رقبا به خبرنگاران گفت: با رقیب چین تایپه ای در ویتنام مبارزه نموده و او را شکست داده ام، رقبای دیگر را نیز با کمک کادر فنی آنالیز نموده و راه پیروزی بر آنها را می دانم. البته رقیب اصلی نماینده کره جنوبی است که همه تلاشم را می کنم تا با استفاده از تجربه مربیان و توانایی خوم او را شکست دهم.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی مناسب راهی جاکارتا می شوم. به خوبی می دانم چه میدان دشوار و البته مهمی را پیش رو دارم. اهداف بزرگی در تکواندو دارم و می خواهم از این فرصت طلایی که پیش روی من قرار گرفته بهترین بهره را برده و جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کنم.

این تکواندوکار جوان کشورمان در خاتمه گفت: همه اعضای تیم ملی در این مدت دشوار تمرین نموده و برای موفقیت در این بازیها هم قسم گردیده ایم. امیدوارم بتوانم پاسخ مربیان و اعتمادی که من گردید را با کسب یک مدال طلا به خوبی بدهم.

امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم چهارشنبه 31 مردادماه به دیدار رقبای خود در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی می رود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 2 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 181

به "کار دشوار جوان میانه ای" امتیاز دهید

1 کاربر به "کار دشوار جوان میانه ای" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار دشوار جوان میانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید