کاسه سیمین جشنواره ملی آش ایرانی به خراسان رضوی رسید

به گزارش بلاگ پو، جایزه نفر نخست سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی به منیره حیدری از استان خراستان رضوی رسید تا این بار کاسه سیمین ملیله را خراسانی ها به خانه ببرند.

کاسه سیمین جشنواره ملی آش ایرانی به خراسان رضوی رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، شامگاه جمعه، 26 مرداد، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در سینما روباز گاوازنگ برگزار گردید و با انتخاب هیئت داوران جایزه نفر نخست سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی با معرفی برگزیدگان به منیره حیدری از استان خراسان رضوی رسید.

جایزه نفر دوم نیز به رباب محمدی از زنجان و نفر سوم به طور مشترک به بتول تقی زاده کاخکی از خراسان جنوبی و فریبا صمصامی از زنجان اختصاص یافت.

جایزه منتخبان این بخش کاسه سیمین ملیله زنجان بود که به تازگی زنجان بعنوان شهر ملی ملیله انتخاب گردیده است.

همچنین در این جشنواره از غرفه های برتر صنایع دستی تجلیل شد و کاظم نوری با ملیله زنجان، حمید فرجی با احجام چوبی البرز و نجمه سالاری با پته دوزی کرمان به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.

در بخش غرفه خلاق، جایزه این جشنواره به محمد جواد عطاپور چاقو ساز نی ریزی از استان فارس رسید و عبدالرسول محمد با صنایع چوبی کرمانشاه جایزه غرفه اخلاق را به خود اختصاص داد.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از 22 تا 26 مرداد در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان برگزار گردید و شامگاه جمعه با حضور استاندار زنجان به کار خود سرانجام داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 609

به "کاسه سیمین جشنواره ملی آش ایرانی به خراسان رضوی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسه سیمین جشنواره ملی آش ایرانی به خراسان رضوی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید