کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال دنیا، معین شدن حریفان نمایندگان ایران در 5 وزن دوم

به گزارش بلاگ پو، مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا بعدازظهر امروز (جمعه) در شهر بخارست رومانی برگزار گردید.

کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال دنیا، معین شدن حریفان نمایندگان ایران در 5 وزن دوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

ایمان صادق در وزن 61 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان می رود و در صورت عبور از سد این حریف، در دور دوم با برنده کشتی میان یودایی فوجیتا از ژاپن و ارطغرل قهوه چی از ترکیه دیدار می نماید.

در وزن 74 کیلوگرم نیز نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی میان عبدالله یف از آذربایجان و ژامبولوف از قرقیزستان مبارزه خواهد نمود. در این وزن 23 نفر کشتی می گیرند.

همچنین در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور اول استراحت می نماید و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور سوم به مصاف ماتسویوکی از ژاپن یا اوزن از ترکیه می رود.

براساس این گزارش در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایلجا ماتوهان از آلمان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم با برنده مبارزه میان ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد نمود. در این وزن هم 18 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند نیز امین طاهری در دور اول با گئورگی نوگایف از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده دیدار هیلدنبراندت از کانادا و سعید گامیدوف از روسیه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (شنبه - به وقت ایران) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2892

به "کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال دنیا، معین شدن حریفان نمایندگان ایران در 5 وزن دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال دنیا، معین شدن حریفان نمایندگان ایران در 5 وزن دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید