آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب، جاندار و پایاپایی بود. حریف ما برای حفظ صدر جدول و قهرمانی می جنگید و ما نیز برای بهبود صندلی خود در جدول، به همین دلیل از آرامش بیشتری نسبت به حریف برخوردار بودیم؛ نیمه نخست کاملاً بر بازی مسلط بودیم و در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی داشتیم که اگر ضربه سر اوساگونا به گل تبدیل می شد روند مسابقه تغییر می کرد.

آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

وی با تمجید از بازیکنانش اضافه نمود: خوشبختانه ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تغییر زیادی نموده و به یک ثبات و آرامش خوبی دست یافته است، ما در نیم فصل اول وقتی در تهران به مصاف پرسپولیس رفتیم اینقدر آماده نبودیم اما امروز به بازیکنانم افتخار می کنم که با چنین آمادگی به مصاف پرسپولیس می روند و هم در لیگ برتر و هم در آسیا نتیجه خوبی کسب می نمایند؛ در مجموع به پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که سمت چپ لباسمان هک شده است افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از نتیجه بازی ابراز نارضایتی کرد و اضافه نمود: از نتیجه این مسابقه راضی نیستم چراکه پرسپولیس در نیمه اول بد بازی کرد و ما می توانستیم این تیم را گیر بیاندازیم و حتی به پیروزی دست پیدا کنیم اما در مجموع بازیکنان همه نکاتی که به آنها گوشزد نموده بودم را رعایت کردند و روی دو ضربه ایستگاهی نیز ما می توانستیم به گل برسیم؛ اگرچه خیلی خوش شانس نبودیم اما خداوند را شاکریم که تا همین جا پیش آمدیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن امروز ذوب آهن چه کسی بود، گفت: همه بازیکنان ما امروز عالی بودند و بسیار خوب ظاهر شدند و من نمی توانم نام کسی را ببرم؛ اگر امروز فرم ذوب آهن ایده آل است به خاطر این است که تیم ذوب آهن خوب عمل نموده است؛ به طرفدارانمان خسته نباشید می گویم و دست تک تک آنها را می بوسم.

طرفداران ما پشت درهای استادیوم ماندند

منصوریان با بیان اینکه امروز بحث میزبان و میهمان رعایت نشد، اضافه نمود: امروز طرفداران ما پشت درهای استادیوم ماندند و آقای آذری نمی خواست اجازه بدهد بازی شروع گردد چراکه بحث میزبان و میهمان رعایت نشد و وقتی درب استادیوم باز می گردد دیگر 90 به 10 رعایت نمی گردد؛ من از آقای آذری خواستم تا اجازه این مسابقه را بدهد و برای مسابقات بعدی جلسات بیشتری برگزار گردد.

وی بازی با پرسپولیس را پیش درآمدی برای بازی های آسیایی ذوب آهن توصیف کرد و اضافه نمود: بازی در برابر پرسپولیس نقطه اصل تیم ما بود زیرا از لحاظ انگیزشی بازیکنان ما به بازی های آسیایی فکر می نمایند و در واقع بازی در برابر پرسپولیس درآمدی برای بازی های آسیایی ذوب آهن بود.

سرمربی سبزپوشان ادامه داد: به طور کلی بازیکنان ما باید بدانند تا آخرین لحظه احتمال افتادن هر اتفاقی وجود دارد. ماتیم را نه با 14 نفر بلکه با 22 نفر بستیم و همه بازیکنان را آماده نگه می داریم تا در زمان لازم از آنها استفاده کنیم؛ بازیکنان باید بدانند که ما ممکن است در یک بازی هفت تغییر داشته باشیم همان گونه که در چند بازی اخیر ما با پنج تغییر بازی می کردیم و این جوانانِ ما را برای بازی امیدوار می نماید.

مطهری و اوساگونا زوج خوبی هستند

وی مطهری و اوساگونا را زوج خوبی توصیف کرد و ادامه داد: عملکرد ارسلان مطهری فوق العاده است و او به همراه است و نه اجازه ندادند که شجاع و سیدجلال از اول زمین بازی سازی نمایند البته ارسلان بازیکن لحظه ای است و آنچه را که در ذهن دارد در یک لحظه انجام می دهد این دو زوج خوبی هستند و ضروری است که برای ادامه راه ذوب آهن بیشتر با هم هماهنگ شوند.

منصوریان در شرح دلیل روند مثبت ذوب آهن در نیم فصل دوم اعلام نمود: وقتی من ذوب آهن و تحویل دریافت این تیم از لحاظ روحی و روانی عقب بود و از سوی طرفداران زیادی هم نداشت که به بازیکنان انگیزه بدهند و از لحاظ روحی به آنها یاری برساند؛ در واقع ما پیش از هر چیز در ذوب آهن اتحاد ایجاد کردیم و از قاسم حدادی فر که در این ارتباط به من یاری کرد تشکر می کنم.

وی ادامه داد: از سویی ما 25 روز زودتر از سایر تیم ها تمرینات خود را شروع کردیم؛ مانند یک خانواده هستیم یعنی در ذوب آهن با هم گریه می کنیم و با هم می خندیم و در کنار هم هستیم؛ از آقای سعید آذری هم تشکر می کنم چراکه کوشش می نماید تا حواشی را از تیم دور نگه دارد و من به عنوان سرمربی تنها کار فنی را به عهده دارم.

برای ورود به استادیوم اذیت شدیم

سرمربی ذوب آهن با گلایه از پلیس راهور توضیح داد: من همواره پلیس ناجا و پلیس راهور احترام می گذارم چرا که هرکجا این عزیزان باشند ما احساس امنیت می کنیم اما امروز برای ورود به استادیوم اذیت شدیم؛ از زمانی که می خواستیم وارد فولادشهر شویم جلوی ما را دریافتد و از ما خواستند تا از راستا دیگری برویم که این موضوع 10 دقیقه از وقت ما را گرفت و همینطور خبرنگاران نیز برای ورود به استادیوم اذیت شدند، من از مسئولان این حوزه تقاضا می کنم که به این موارد رسیدگی نمایند چه را که پلیس باید حافظ امنیت ما باشد.

وی در شرح علت پوشیدن کت و شلوار آبی رنگ خود در این مسابقه بیان داشت: من معمولاً بدون دلیل کاری را انجام نمی دهم و این کت و شلوار را هم خیلی دوست دارم و آن را از پیش برای این مسابقه آماده نموده بودم اما در کل من که اینجا باشم چه نباشم معتقدم که طرفداران ذوب آهن بهترین طرفداران هستند چراکه بی ادبی نمی نمایند.

منصوریان گفت: امروز پشت نیمکت های ما اتفاقاتی رخ داد و من فکر می کنم آنان طرفداران پرسپولیس نبودند زیرا من معتقدم طرفداران واقعی پرسپولیس آنهایی هستند که ما در کوچه و خیابان می بینیم و با آنها ارتباط داریم و احتمالاً به دلیل اینکه فشار زیادی روی پرسپولیس بوده می دیدند که صدر جدول را از دست می دهند این اتفاقات رخ داد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6320

به "آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید