آزمون و خطای بنتو در تیم ملی کره

به گزارش بلاگ پو، پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی که تیمش را برای جام ملت های آسیا آماده می نماید، بازیکنان جدیدی را در فهرست اخیرش قرار داده است.

آزمون و خطای بنتو در تیم ملی کره

در این اردو از سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام و کی سونگ یونگ، هافبک نیوکاسل خبری نیست و کره مقابل استرالیا و ازبکستان با چهره جدیدی روبرو می گردد. هوانگ هی چان، مهاجم هاموبگر و کیم مون هوان، مدافع راست تیم هم به دلیل مصدومیت در این اردو غایبند.

با وجود این غیبت های پرشمار بنتو نگران اولین تجربه اش خارج از خاک کره نیست و درباره این دو بازی تدارکاتی گفت: قبل از اینکه فهرست نهایی ما برای جام ملت ها تعیین گردد، می خواهم از سه بازیکن جدید و بازیکنانی که قبلا کمتر فرصت بازی داشتند، استفاده کنم. این بازیکنان جدید را محک می زنیم و به آنها فرصت می دهیم سبک بازی ما را تجربه نمایند. بازیکنان به سختی کوشش می نمایند و ما هم به آنها یاری می کنیم تا بدل به یک تیم واحد شویم.

سه بازیکن جدید فهرست نا سانگ هو، لی یو هیون و کیم جونگ مین هستند که نام شان در کنار بازیکنان باسباقه ای مثل لی چونگ یونگ از بوخوم و کو جا چول از آگزبورگ قرار گرفته.

کارنامه بنتو که پس از جام جهانی روی نیمکت کره نشسته، دو برد و دو تساوی است و حالا می خواهد تیمش را در خارج از خاک کره محک بزند.

بنتو گفت: این فرصت خوبی برای تیم ماست که به بلوغ برسیم. این تجربه مناسبی است، چرا که در آینده قرار است بازی های زیادی خارج از خانه داشته باشیم.

کره در گروه C جام ملت ها با چین، فیلیپین و قرقیزستان همگروه است و امیدوار است در امارات برای اولین بار پس از سال 1960 قهرمان آسیا گردد.

منبع: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

12

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2851

به "آزمون و خطای بنتو در تیم ملی کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون و خطای بنتو در تیم ملی کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید