آمار ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، امروز هفتاد و دومین نمایشگاه کتاب فرانکفورت البته به صورت دیجیتال کار خود را شروع نموده است. عصر دیروز این نمایشگاه برای اعلام برنامه های خود کنفرانس خبری را برپا کرد که سخنران اصلی آن یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت بود.

آمار ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

بوس در شروع سخنرانی خود از حضور 4هزار ناشر شرکت کننده به صورت مجازی در نمایشگاه سال جاری اطلاع داد و گفت سال جاری در نمایشگاه حدود 750 سخنران و نزدیک به 250 ساعت برنامه و کارگاه در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: در نمایشگاه سال جاری کاربران مجازی از حدود 103 کشور دنیا شرکت نموده اند که به نظر می رسد اتفاق جدیدی در تاریخ برگزاری نمایشگاه های فرانکفورت باشد.

بوس گفت: شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان در نمایشگاه مجازی سال جاری را ناشران، نویسندگان و شرکت های تولیدکننده کتاب های صوتی و خدمات دیگر مربوط به کتاب تشکیل می دهند. سال جاری ناشران کتاب های آلمانی زبان نسبت به دیگر زبان ها حضور بیشتری در نمایشگاه داشتند.

به گفته رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت از کشور آلمان 1283 ناشر، سوئد 104 ناشر، اتریش 90 ناشر، بریتانیا 418 ناشر، آمریکا 332 ناشر، کانادا و چین 126 ناشر، فرانسه 116 ناشر و از کشور برزیل 67 ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35383

به "آمار ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید