آموزش ساخت ایمیل با گوشی و در چند مرحله آسان

به گزارش بلاگ پو، داشتن آدرس ایمیل از امور ضروری به حساب می رود و بهتر است چندین آدرس ایمیل از سرویسهای گوناگون داشته باشیم تا امنیت کارهای مختلف ما از امور اداری، تجاری، تفریح به طور مجزا حفظ گردد برای اینکار می توانید از سرویس دهندگان مختلفی بهره ببرید .

آموزش ساخت ایمیل با گوشی و در چند مرحله آسان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فناوری اطلاعات یاران خورشید، یکی از این سرویس دهندهای قدیمی و معتبر ایمیل میلفا است که محیطی بسیار آسان، کاربردی و سریع و راحت دارد که شما در استفاده از احساس خوبی خواهید داشت علاوه بر این ساخت ایمیل بسیار آسان و بدون احتیاج به هیچ دانش فنی و تنها با دادن نام و نام خانوادگی خود صاحب دو آدرس ایمیل شخصی و اختصاصی بشوید.

ایمیل چیست ؟

اول از همه اگر آشنایی زیادی با ایمیل و ساختار آن ندارید پیشنهاد می کنیم مقاله ایمیل چیست را از وبلاگ میلفا بخوانید. تا با مزایای داشتن ایمیل بهتر آشنا شوید.

چرا میلفا به وجود آمد؟

حدود سال 91 بود که دسترسی یکی از برنامه نویسان شرکت به ایمیل یاهو بدون هیچ اخطاری قطع شد و هر چه مکاتبه کردیم هیچ پاسخی از جانب یاهو دریافت نکردیم همینجا بود که تعدادی از دامنه های شرکت هم که با این ایمیل ثبت شده بود از دسترس ما خارج شد آنجا بود که به فکر افتادیم باید یک سرویس ایمیل مناسب برای ایرانی ها و فارسی زبانان که با خطر تحریم و عدم پاسخگویی روبرو هستند راه اندازی کنیم .

ساخت ایمیل شخصی یا استفاده از سرویس ایمیل سازمانی / ایمیل شرکتی

اگر از یک سرویس دهنده رایگان مانند جیمیل یا یاهو و یا سرویس دهندگان داخلی ایمیل تهیه کنید و ایمیل شما از یک دامنه عمومی باشد شما یک ایمیل شخصی را مالک شده اید که بعضا و بیشتر افراد هم داری ایمیل شخصی به شکل name @ domain.com هستند که name نام انتخابی شما و domain.com نامه دامنه ای است که از آن ایمیل ساخته اید، اما در دنیای امروز بسیاری از خدمات و روابط مستلزم داشتن ایمیل معتبر سازمانی یا شرکتی است یعنی ایمیلی که از یک دامنه عمومی مانند mailfa.com,gamil.com و یا امثالهم نباشد و نام شما به شکل اختصاصی از دامنه خودتان باشد.

خوب حالا بهتر است سخن را کوتاه کنیم و به شما آموزش دهیم به چه سادگی در عرض کمتر از یک دقیقه می توانید نام خود را در میلفا رزرو و از ایمیل زیبای @mailfa.com خود بهره ببرید. راستی تا یادمان نرفته بگوییم که با ساخت ایمیل در میلفا دو آدرس ایمیل خواهید داشت مثلا اگر برای name @ mailfa.com ثبت نام کنید مالک آدرس ایمیل name @ mailma.ir هم خواهید بود که می توانید از آدرس ایمیل .ir خود برای سایتهای ایرانی و بانکهای ایرانی و یا سایت ساجات بهره ببرید.

1.مراجعه به صفحه ساخت ایمیل : https://mailfa.com/email/create

در مرحله اول شما می توانید یک شماره همراه وارد کنید و یا اگر نمی خواهید شماره همراهی ثبت کنید گزینه عضویت بدون شماره موبایل را علامت بزنید. از این شماره همراه فقط برای ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده به وسیله شما و یا در آینده برای بازیابی رمز عبور استفاده می گردد بنابراین استفاده از شماره همراه را حتما به شما توصیه می کنیم.

شما می توانید با یک شماره همراه صدها ایمیل بسازید و محدودیتی وجود ندارد.

2.ورود نام و نام خانوادگی به فارسی یا انگلیسی

در مرحله دوم باید نام و نام خانوادگی یا اگر برای شرکت یا سازمانی در حال ساخت ایمیل هستید اسم سازمان را وارد کنید. این اسامی می تواند فارسی یا انگلیسی باشد.

3.انتخاب آدرس ایمیل و رمز عبور

مرحله سوم جادوگر ساخت ایمیل میلفا آدرس ایمیل نو شما را با یک رمز مطمئن پیشنهاد می دهد. دقت کنید که این ایمیل و رمز هر دو به وسیله شما قابل ویرایش هستند .علاوه بر این می توانید از سایر نامهای پیشنهادی که به رنگ آبی دیده می شوند هم بهره ببرید.

4.اگر شماره همراه در مرحله اول وارد ننموده اید باید سوال امنیتی معین کنید.

مرحله 4 در صورتی برای شما ظاهر می گردد که در مرحله یک گزینه (عضویت بدون موبایل) را علامت زده باشید. اما می توانید بعدا و با مراجعه به صفحه تنظیمات میلفا این مقادیر را معین کنید این مرحله برای یاری به بازیابی رمز عبور شما در صورت فراموشی آن است. ما با داشتن پاسخ شما به پرسش امنیتی و کد پستی یا کد ملی یا هر کد ده رقمی دلخواه شما که در این مرحله وارد می کنید می توانیم در هر زمانی که مایل بودید رمز نوی برای شما تعریف کنیم. اطلاعاتی که در این مرحله ساخت ایمیل وارد می کنید را حتما در یک جای امن یادداشت و نگه داری کنید.

5.پرداخت هزینه ناچیز خدمات یکبار برای همواره

مرحله پنج برای پرداخت هزینه ای بسیار اندک می باشد تا ایمیل شما ساخته گردد. میلفا نمایش تبلیغات نداشته و مورد حمایت هیچ سازمان یا نهاد داخلی و خارجی هم نبوده و نیست و هزینه ای بسیار ناچیز را یکبار برای همواره شارژ می نماید. برای پرداخت هزینه عضویت باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. برای پرداخت کافی است روی گزینه معین شده کلیک کنید. ضمناً این مبلغ هم در کیف پول شما در میلفا به جای مانده می توانید برای ارتقا حساب کاربری یا ارسال پیامک بهره ببرید.

6.تحویل ایمیل ساخته شده

مرحله آخر و تحویل ایمیل ساخته شده . هم اکنون میلفا ایمیل شما را ساخته و اطلاعات آن را برای شما نمایش می دهد. اگر در مرحله اول شماره همراه خود را وارد نموده باشید در همین لحظه این اطلاعات برای شما پیامک هم خواهد شد .

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53843

به "آموزش ساخت ایمیل با گوشی و در چند مرحله آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت ایمیل با گوشی و در چند مرحله آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید