آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14 داستان بازی را کوتاه خواهد نمود

به گزارش بلاگ پو، به جرات می توانیم فاینال فانتزی 14 را به عنوان بزرگترین نقش آفرینی آنلاین حال حاضر معرفی کنیم. با این حال، این بازی به لطف بسته های الحاقی خود گل نموده است، نه خط داستانی اصلی آن. به همین دلیل هم قرار است آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14، خط داستانی اصلی بازی را کوتاه کند.

آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14 داستان بازی را کوتاه خواهد نمود

فاینال فانتزی 14 مثل تمام بازی های هم سبک خود، سال هاست که با عرضه آپدیت ها و بسته های الحاقی مختلف، از سوی سازندگان آن پشتیبانی شده است؛ طوری که هر چند ماه یک بار با عرضه محتوای جدیدی برای بازی طرف بوده ایم. در این میان، بازخوردها نسبت به بسته های الحاقی بازی شگفت انگیز بوده اند؛ طوری که بازی نماینده های فاینال فانتزی 14 چپ و راست از همه دعوت می نمایند تا به فاینال فانتزی 14 بپیوندند و قصه و گیم پلی و سیاهچال ها و غولآخرهای بسیار خوب آن را تجربه نمایند. با این حال، اولین برخورد بازی نماینده های جدید با فاینال فانتزی 14 کوئست هایی بسیار خسته نماینده و خط داستانی نه چندان جذابی است که به سال ها پیش باز می گردند.

بازی نماینده ها برای این که به بسته های الحاقی جدید بازی و بخش های داستانی تازه آن برسند، باید داستان اصلی فاینال فانتزی 14 را تمام نمایند و به تراز 50 برسند؛ یعنی بازی نماینده های جدید در واقع مجبور هستند تا چند ده ساعت کوئست های مختلف فاینال فانتزی 14 اصلی را که به جمع کردن تعدادی آیتم و برگشتن به شهر محدود می شوند، تحمل نمایند.

آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14، یعنی پچ نسخه 5.3 بازی، کوئست های اصلی فاینال فانتزی 14 را کمتر خواهد نمود.

تیم سازنده فاینال فانتزی 14 مدت زیادی است که مشغول آنالیز چگونگی کوتاه کردن کوئست های بازی اصلی، یعنی A Realm Reborn، بوده اند. تمام کوئست های داستانی پیش از اولین بسته الحاقی بازی یعنی Heavensward تحت تاثیر پچ 5.3 قرار خواهند گرفت. گفته شده که فقط امکان حذف کلی 13 درصد کوئست ها وجود داشته، ولی بیشتر کوئست های مابقی هم کوتاه شده اند. در کنار این تغییرات، تجهیزات و میزان امتیاز تجربه کوئست ها هم دوباره تنظیم شده است تا بازی نماینده ها سریعتر به ترازهای بالاتر برسند.

به غیر از این تغییرات، پچ 5.3 همچنین قابلیت پرواز کردن در نقشه را هم به بازی اصلی یعنی A Realm Reborn اضافه خواهد نمود. قابلیت پرواز کردن در بسته های الحاقی فاینال فانتزی 14 وجود داشت، ولی پس از تمام کردن داستان A Realm Reborn و رسیدن به تراز 50 می توان در نقشه اصلی بازی هم پرواز کرد.

عرضه پچ 5.3 فاینال فانتزی 14 برای ماه ژوئن، یا حداکثر جولای در نظر گرفته شده است. اسکوئر انیکس همچنین اخیرا اطلاع داد که بازی نماینده هایی که بیش از یک ماه است فاینال فانتزی 14 را بازی نکرده اند، چه کسانی که تا به حال اشتراک نداشته اند و چه کسانی که اشتراک شان تمام شده، می توانند به صورت رایگان 200 ساعت فاینال فانتزی 14 بازی نمایند.

منبع: توییتر

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24997

به "آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14 داستان بازی را کوتاه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت بعدی فاینال فانتزی 14 داستان بازی را کوتاه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید