اثر هنرمند خطاط مشهدی جهانی شد

به گزارش بلاگ پو، اثر هنری خطاطی تلفیق با هنر ترصیع استاد سید رضا صفوی با موضوع هفت شهر عشق عطار به عنوان اثر هنری فاخر در مجله بین المللی الکترونیکی گارلند منتشر شد.

اثر هنرمند خطاط مشهدی جهانی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، زهرا تندکار مدیر مرکز افرینش و پژوهش هنرهای سنتی خانه ملک در این باره گفت: این اثر هنری به سفارش این مرکز خلق شده است.

او اضافه کرد: معاون صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه یونسکو و صاحب امتیاز مجله بین المللی الکترونیکی گارلند ، این اثر را به عنوان اثری هنری فاخر که معرف هنر ایران و ادبیات غنی ان می باشد به چاپ رسانده است.

تندکار یاداورشد:طراح و خالق اثر فوق با موضوع هفت شهرعشق عطار در قرارداد دوره بهار از هنرمندان حاضر در مرکز آفرینش و پژوهش هنرهای سنتی خانه ملک بوده که این اثر را در این مرکز به سفارش سازمان میراث فرهنگی اجرا نموده است.

او گفت: این هفتمین اثر هنری خلق شده توسط استاد صفوی است که جزو آثاری هنری فاخر ارزیابی شده و در این نشریه منتشر شده است.

استاد سیدرضا صفوی یکی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی و خط نقاشی و طراحی سنتی است که بیش از 30 سال در این رشته مشغول به فعال است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4387

به "اثر هنرمند خطاط مشهدی جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر هنرمند خطاط مشهدی جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید