اجرای دوره های تک پودمان توسط دستگاه های دولتی امکان پذیر شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز آموزشی دولتی که نمی توانند در دوره های مقطع دار حضور داشته باشند، می توانند در دوره های پودمانی با این دانشگاه همکاری نمایند.

اجرای دوره های تک پودمان توسط دستگاه های دولتی امکان پذیر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی ، محمدحسین امید رئیس این دانشگاه در حاشیه برگزاری اردوی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی استان همدان گفت: مراکز آموزش دولتی که نمی توانند در دوره های مقطع دار حضور داشته باشند، می توانند در دوره های پودمانی با دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان نمود: سرفصل های دانشگاه باید در تمام مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور به طور یکسان تدریس شوند و از نیمسال اول سال تحصیلی جاری همه استان های کشور موظف هستند در دروسی که دانشگاه مشخص می نماید آزمون های سراسری متمرکز را برگزار نمایند.

وی اضافه نمود: امروز شاهد رونمائی از 20 عنوان کتاب درسی بودید که برای اولین بار رخ داده و در راستای سیاست کیفیت گرائی این دانشگاه، همه کتابهایی که رو نمائی شد به طور الکترونیکی و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

محمدحسین امید بیان کرد: استارت آپ ها در سراسر کشور بر اساس ظرفیت های منطقه برگزار خواهند شد و در استان همدان هم استارتاپ انگور برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از 27 سال از تاسیس دانشگاه، مراکز آموزش علمی کاربردی برای اولین بار دارای اساسنامه مصوب شورای گسترش شده اند. در قانون برنامه ششم، از دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاهی که باید مورد حمایت قرار بگیرد، نام برده شده است .

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آزمون های متمرکز در جهت توسعه کیفی دوره های مهارتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه دانشگاههای سطح اول قرار است که به نسبت 22 دانشجو به ازای هر استاد برسند که در دانشگاه جامع علمی کاربردی این نسبت زیر 10 است که این نشان دهنده این موضوع است که دانشگاه در این زمینه از وضعیت مناسبی برخوردار است و حق انتخاب بیشتری دارد.

وی ادامه داد: سال جاری همانطور که مراکز علمی کاربردی سطح بندی شدند به سطح بندی مدرسین هم خواهیم پرداخت که این امر به ارتقاء کیفیت در دانشگاه یاری خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13553

به "اجرای دوره های تک پودمان توسط دستگاه های دولتی امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دوره های تک پودمان توسط دستگاه های دولتی امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید