احتمال اعتیاد به بازی های ویدئویی در مردان بیش تر از زنان است!

به گزارش بلاگ پو، بر اساس هشدارهای سازمان بهداشت جهانی، احتمال اعتیاد و وابستگی به بازی های کامپیوتری در میان مردان بیش تر از زنان است.

احتمال اعتیاد به بازی های ویدئویی در مردان بیش تر از زنان است!

به گزارش خبرنگار ، بازی های ویدئویی و رایانه ای با گسترش پیشرفت ابزار دیجیتال در دنیای امروز، موضوع قابل توجهی است که در اغلب جوامع به یک معضل جدی و اساسی تبدیل شده است.

سرگرم شدن چند دقیقه ای با بازی های ویدئویی گاهی به چند ساعت وقت گذراندن در میان این بازی ها می رسد و به گفته کارشناسان این حوزه فرد را به اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویدئویی مبتلا می نماید.

بر اساس آخرین آمار و اخبار سازمان بهداشت جهانی احتمال اعتیاد به بازی های ویدئویی در میان مردان بیش تر از زنان است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته در این سازمان، بازی های رایانه ای باعث تغییراتی در ساختار مغز مردها می گردد اما روی مغز زنان چنین اثری ندارد.

از سال پیش تاکنون سازمان بهداشت جهانی، اعتیاد به بازی های کامپیوتری را رسما در فهرست بیماری های اختلال روان قرار داده است و به مخاطبان و کاربران پر و پا قرص بازی های ویدئویی نسبت به گسترش و افزایش آن به طور مستمر هشدار داده است.

جایگزین کردن یک سرگرمی مفید و تفریحی مناسب، راه حلی ساده برای در امان ماندن از ابتلا به اعتیاد به بازی های ویدئویی و همچنین جلوگیری از ابتلاء به بیماری اختلال روانی وابستگی به این قبیل بازی ها است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3161

به "احتمال اعتیاد به بازی های ویدئویی در مردان بیش تر از زنان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعتیاد به بازی های ویدئویی در مردان بیش تر از زنان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید