احتمال عدم اعزام امین احمدیان به تنیس روی میز انتخابی المپیک، آنالیز مسابقات مشکوک به تبانی

به گزارش بلاگ پو، دبیر فدراسیون تنیس روی میز از احتمال عدم اعزام امین احمدیان به رقابت های انتخابی المپیک به دلیل رفتارهای ناشایست اطلاع داد.

احتمال عدم اعزام امین احمدیان به تنیس روی میز انتخابی المپیک، آنالیز مسابقات مشکوک به تبانی

پیمان حسنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص تعلیق فعالیت امین احمدیان گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های تیمی قهرمانی دنیا روز گذشته به خاتمه رسید. متاسفانه احمدیان پس از شکست در دور چهارم و در حالی که از حریفش پیش بود، راکتش را به زمین کوبید و رویه آن را پاره کرد و به پارتیشن های کنار زمین ضربه زد.

وی اضافه کرد: احمدیان پیش از این یکی دو بار سابقه این کار را داشت و آخرین رفتار ناشایست او در مرحله پنجم تور ایرانی بزرگسالان در سال گذشته بود که منجر به لغو اعزام او به تور دنیای شد. او پس از باخت دیروز شانس حضور در تیم ملی را از دست داد و اقدام به این حرکت کرد که هیچ توجیهی ندارد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: متاسفانه این حرکات ناشایست مقابل چشمان بازیکن 11 ساله ای رخ داد که به ازبکستان اعزام شدند. همین اتفاقات می تواند تاثیر منفی روی این نونهالان داشته باشد، به همین جهت کمیته انضباطی فدراسیون طی هفته جاری تشکیل می گردد تا به موضوع رسیدگی کند.

حسنی در پاسخ به این سوال که آیا تعلیق فعالیت های احمدیان بر روی اعزامش به رقابت های انتخابی المپیک نیز تاثیرگذار است یا خیر؟ گفت: بله، می تواند روی این موضوع نیز موثر باشد. ما چندین بار پیش از این با او صحبت نموده بودیم، اما خودش باید بر استرس و شرایطی که دارد، غلبه کند. مستندات، گزارش عوامل ذی ربط درخصوص این اتفاقات در حال جمع آوری شدن است و تصمیم نهایی پس از آنالیز کامل اعلام خواهد شد.

وی در خاتمه درخصوص اینکه گفته می گردد بعضی مسابقات مشکوک به تبانی بوده است، مطرح نمود: این را شنیده ایم، به همین دلیل آنالیز کامل می کنیم تا اگر واقعاً اتفاقی اتفاق افتاده، برخورد لازم صورت بگیرد و حقی از هیچ ورزشکاری ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18049

به "احتمال عدم اعزام امین احمدیان به تنیس روی میز انتخابی المپیک، آنالیز مسابقات مشکوک به تبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عدم اعزام امین احمدیان به تنیس روی میز انتخابی المپیک، آنالیز مسابقات مشکوک به تبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید