اردوی فرنگی کاران تعطیل شد، بنا خانه کشتی را ترک کرد

به گزارش بلاگ پو، با توجه به تعویق جام جهانی 2019 کشتی فرنگی، اردوی این تیم تعطیل شد و محمد بنا و کادرش نیز خانه کشتی را ترک کردند.

اردوی فرنگی کاران تعطیل شد، بنا خانه کشتی را ترک کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که ایران تمامی مقدمات برگزاری جام دنیای کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی را فراهم کرده و همه چیز برای میزبانی از تیم های برتر کشتی دنیا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تهران مهیا بود، روز گذشته اتحادیه دنیای کشتی گفت که این مسابقات به تعویق افتاده است.

این در شرایطی است که شاگردان محمد بنا از 10 آبان ماه اردوهای خود برای حضور در جام دنیای را آغاز کرده بودند و به همین دلیل نیز لیگ کشتی فرنگی به سرعت و با فشردگی زیاد برگزار گشت.

با توجه به این تصمیم، با وجودی که فدراسیون کشتی روز گذشته تاکید داشت همچنان برای برگزاری مسابقات در موعد قبلی در سالن 12 هزار نفری آزادی اصرار و تلاش دارد اما دیگر بعید به نظر می رسد که شاهد چنین اتفاقی باشیم چرا که عملاً فرصتی برای حضور تیم ها در تهران نیست.

در این شرایط امروز اردوی تیم ملی فرنگی تعطیل شد و فرنگی کاران و کادرفنی تیم ملی خانه کشتی را ترک کردند. با توجه به برنامه های اعلام شده تیم ملی فرنگی، به نظر می رسد اردوی بعدی این تیم بهمن ماه و بعد از جام تختی باشد چرا که محمد بنا معمولاً معتقد به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از رقابتی که جنبه انتخابی دارد، نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16406

به "اردوی فرنگی کاران تعطیل شد، بنا خانه کشتی را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی فرنگی کاران تعطیل شد، بنا خانه کشتی را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید