از استقبال خوب تماشاگران تا احتمال لغو مسابقات در سالهای آینده

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به پاریس، این دوره از مسابقات با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور در شرایطی به میزبانی پاریس جریان دارد که بسیاری از حاضرین در سالن معتقدند که این مسابقات به دلیل عدم تثبیت این رشته در المپیک از رونق خواهد افتاد و با حمایت نکردن دولت فرانسه، شاید در سالهای آینده به این شکل برگزار نشود.

از استقبال خوب تماشاگران تا احتمال لغو مسابقات در سالهای آینده

در این دوره از مسابقات 200 داور از کشورهای مختلف از جمله داورانی که قرار است در بازی های المپیک 2020 قضاوت نمایند، حضور دارند که بر روی چهار تاتامی کار قضاوت مسابقات را انجام می دهند. علارغم کوشش و پیگیری چشمگیر خاویر اسکلانته رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، در روز دوم حاضرین در سالن مسابقات شاهد اشتباهات بزرگ داوری بودند. اشتباهاتی که با وجود جهت دار بودن به سمت کاراته کاهای میزبان، صدای خیلی از تیم ها از جمله مربیان ایران را درآورد.

در روز پایانی سالن پیردوکوبرتن محل برگزاری مسابقات مملو از تماشاگر شده و علاقمندان فرانسوی برای حضور در سالن بلیط های به ارزش 10 و 14 یورو خریداری می نمایند.

نزدیک به 50 خبرنگار از کشورهای مختلف از جمله فرانسه، ترکیه، آذربایجان، آلمان، ایران، ایتالیا و.... پوشش خبری مسابقات را برعهده دارند.

نزدیکی هتل رادیسون مخل استقرار اعضای تیم ملی ایران باعث شده تا ملی پوشان کشورمان مسئله ای برای تردد نداشته باشند.

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی که در دو روز گذشته حضور کمرنگی در سالن داشت، در روز پایانی از ابتدای مسابقات رده بندی، رقابتها را از نزدیک به تماشا نشسته است.

در حالی که طی دور روز گذشته مسابقات بر روی چهار تاتامی برگزار می گردد، در روز پایانی رقابتهای رده بندی و فینال فقط بر روی یک تاتامی برگزار می گردد.

بعضی از ایرانی های مقیم فرانسه و کشورهای اطراف برای تماشای مسابقات به سالن رقابتها آمده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19354

به "از استقبال خوب تماشاگران تا احتمال لغو مسابقات در سالهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از استقبال خوب تماشاگران تا احتمال لغو مسابقات در سالهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید