اسامی نفرات دعوت شده به اردوی هندبال نوجوانان و جوانان دختر اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، سرمربیان تیم هندبال نوجوانان وجوانان بانوان اسامی دعوت شدگان به اولین اردوی تیم ملی را اعلام کردند.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی هندبال نوجوانان و جوانان دختر اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی هندبال، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 17 اسفندماه در تهران شروع می گردد و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

بر این اساس؛ خدیجه قانع، سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشورمان اسامی 35 بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردوی آمادگی خاطرنشان کرد.

الناز یارمحمدی، عسل دوری، سارا رضایی، مریم حسینی، هانیه قرگوزلو، نیایش احمدی، مبینا حاج حیدری، هستی دوخایی، الینا رضایی، فاطمه مریخ، زهرا فتوتی، فاطمه جهانگیری مطلق، مهبا مومنی، الهه نیکان، غزل دوری، شقایق چراغی، یلدا تقی زاده، آیلین تیموری، شهرزاد نصوحی، عادله نوری، هانیه شاه ویسی، فاطمه کریمی، نسترن گودرزی، سبا زنگنه، مارال زلفی، سارا فتاحی، آرزو بهمنی، روشنک خوش سیر، محدثه زینلی، کیانا مقدسی، فاطمه رسولی، نگین رحمانی، آسمان بدوی، هستی قربانی و سعیده غضنفری نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

گفتنی است فاطمه محمدخانی به عنوان مربی و ندا یزدانی به عنوان سرپرست اردو خدیجه قانع را به عنوان کادر فنی همراهی می نمایند.

اردوی جوانان از 18 اسفند شروع می گردد

نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر در رقابت های قهرمانی جوانان دختر آسیا، از 18 اسفندماه شروع می گردد و دختران جوانان هندبال کشورمان در دو گروه تا 22 اسفندماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می نمایند.

گفتنی است تمرینات گروه اول از 18 تا 20 اسفند و تمرینات گروه دوم از تاریخ 20 تا 22 اسفند ماه جاری در شهر مقدس مشهد تشکیل خواهد شد. مهسا معتمدی و اعظم پره به عنوان مربی، نشمین شافعیان را در این اردو همراهی می نمایند.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44039

به "اسامی نفرات دعوت شده به اردوی هندبال نوجوانان و جوانان دختر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی نفرات دعوت شده به اردوی هندبال نوجوانان و جوانان دختر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید