اعلام بیش از 30 برنامه هفته گردشگری

به گزارش بلاگ پو، برنامه های هفته گردشگری با برگزاری بیش از 30 برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی شده است.

اعلام بیش از 30 برنامه هفته گردشگری

ایرنا: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران اظهار داشت: بیش از 30 برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار می گردد.

پرهام جانفشان اضافه کرد: ششم تا دهم مهرماه به کارگاه های و نشست های آموزشی اختصاص دارد و تورهایی در شهرستان های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برگزار می گردد. همچنین تور پیاده روی فعالان صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز آدینه 5 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی، تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب از تاریخ 5 تا 12 مهر را از دیگر برنامه های این هفته اظهار داشت و ادامه داد: به منظور توجه حداکثری به رشد اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار، نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف 15 درصدی در عرضه آثار هنری برگزار می گردد.پنجم مهر ماه برابر با 27 سپتامبر روز جهانی جهانگردی نام گذاری شده است؛ زمانی که فصل گردشگری در نیمکره شمالی انتها می یابد و شروع سفر در نیمکره جنوبی زمین است. شعاری که سازمان جهانی جهانگردی برای سال 2019 برگزیده: گردشگری و اشتغال؛ آینده ای بهتر برای همه است. ایران نیز سال جدید گردشگری را با شعار آموزش، مهارت و اشتغال از پنجم مهرماه شروع می نماید. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام نموده این مناسبت در ایران، یک هفته گرامی داشته می گردد و قرار است 500 رویداد برگزار گردد. همچنین اعلام شده برخلاف سنت همواره، میزبان مراسم روز جهانی سال جاری در ایران، شهر تهران نخواهد بود و مراسم در استان سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12394

به "اعلام بیش از 30 برنامه هفته گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بیش از 30 برنامه هفته گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید