ایرانسل به یاری استقلال و پرسپولیس شتافت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، روز سه شنبه 21 خردادماه 1398 نشست هیأت مدیره ایرانسل برگزار گردید و طی آن و در راستای حمایت از ورزش کشور و جلسات برگزار گردیده در روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 خردادماه 1398 توسط دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با مدیران عامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، با پرداخت مبالغ جداگانه به این دو باشگاه موافقت و این مبالغ به حساب آنان واریز شد.

ایرانسل به یاری استقلال و پرسپولیس شتافت

مدیران عامل دوباشگاه پرسپولیس و استقلال در جریان دو نشست برگزار شده، ضمن اشاره به نداشتن طلبی از ایرانسل از سوی باشگاه ها و پرداخت مازاد برتعهدات این اپراتور و با توجه به مسائل دوباشگاه در روزهای شروع فصل برای جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظرشان، برای بار دیگر درخواست یاری اقتصادی مازاد بر تعهدات از سوی ایرانسل نموده بودند.

این درحالی است که حمایت های اقتصادی قبلی ایرانسل از باشگاه ها، بیش از مبالغ جمع آوری شده به وسیله سامانه 3030 بوده است.

ایرانسل همیشه کوشش نموده است تا در کنار خانواده جوان، پویا و حمایتگر ورزش باشد؛ از این رو، در راستای یاری به جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظر باشگاه های بزرگ استقلال و پرسپولیس، مبالغ مدنظر به حساب باشگاه ها واریز شده است.

حمایت ایرانسل از باشگاه های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، صرفاً جنبه تجاری نداشته و این همراهی را در راستای مسؤولیت های اجتماعی و ملی خود می داند.

امید است طرفداران پرشور باشگاه های پر افتخار استقلال و پرسپولیس مطابق قبل، به ترتیب با ارسال عدد 4 و 6 به سامانه هواداری 3030 برای هرچه بهتر شدن صندلی باشگاه ها، از تیم محبوب خود، حمایت های لازم را به عمل آورند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8185

به "ایرانسل به یاری استقلال و پرسپولیس شتافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل به یاری استقلال و پرسپولیس شتافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید