ایست قلبی یک بازیکن پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، عبدالکریم حسن بازیکن تیم فوتبال السد می گوید چند روز پیش از بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، قلبش به مدت سه دقیقه از کار افتاده بود.

ایست قلبی یک بازیکن پیش از بازی با پرسپولیس

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالکریم حسن بازیکن تیم ملی فوتبال قطر و تیم السد قطر خاطرنشان کرد که در پی بستری شدنش در بیمارستان لحظات سختی را سپری نموده و حتی قلبش برای دقایقی از کار افتاده بود.

حسن گفت: بعد از آنکه غش کردم به بیمارستان حمد رفتم و چهار روز بستری بودم تا معاینات کاملی انجام بدهم. طبق گفته پزشکان، قلب من سه دقیقه ایست نموده بود اما خدا را شکر که دوباره به زندگی بازگشتم و در بیمارستان اسپایر تحت آزمایش های دیگری قرار گرفتم.

وی اضافه کرد: قبل از بازی با پرسپولیس یک دستگاه برای اندازه گیری ضربان قلبم نصب کردم و در خانه ماندم تا استراحت کنم. برای همین در بازی با پرسپولیس حضور نداشتم. خوشبختانه نتایج تست ها نشان داد که مسئله ای ندارم و علت غش کردنم، خستگی و فشار مسابقات بوده است.

بازیکن تیم السد در ادامه به اخراجش در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی با الهلال پرداخت و تاکید نمود که درگیری اش با داور اشتباه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 20 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26292

به "ایست قلبی یک بازیکن پیش از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایست قلبی یک بازیکن پیش از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید