اینسبروک اتریش

به گزارش بلاگ پو، اینسبروک ، اتریش . مرکز تیرول در این دره زیبا واقع شده‌است . این شهر با کوه‌های بلند احاطه شده‌است که آن را به یک نقطه بسیار مشهور زمستانی تبدیل کرده‌است : حتی تعداد کمی از Olypics زمستانی را در خود جای داده‌است . گفته می‌شود که این شهر در حدود 11 یا 12 قرن تشکیل خواهد شد و توسط مردم محلی اداره می‌شود .

اینسبروک اتریش

امروزه بازدیدکنندگان بسیاری از بناهای تاریخی و ساختمان‌های تاریخی را پیدا می‌کنند . پس از همه اینسبروک همیشه در میان سال‌های آشفته بود . با این وصف ، شهر یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شهرهای کشور بود . طبیعت شگفت‌انگیز آن تمام سال فعالیت‌ها را تامین می‌کند ، در حالی که تسهیلات بزرگ از اقامت فراموش‌نشدنی آن‌ها اطمینان حاصل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی می‌تواند معماری تاریخی ، موزه‌ها و زندگی شهری پر جنب و جوش و همچنین طبیعت بکر و تفرجگاه ‌های کیفیت جهان را در اینجا پیدا کند . اینسبروک یکی از تعطیلات بزرگ تعطیلات برای کسانی است که مایل به کشف ، کشف و آموختن و تفریح در فضای باز هستند .
کی به آنجا بروی ؟
تمام سال . در تابستان بازدیدکنندگان در کوهستان پیاده‌روی می‌کنند ، در حالی که در اسکی زمستانی و ورزش همگانی محبوب‌ترین فعالیت‌های هستند .
چطور به آنجا برسیم ؟
دسترسی آسان به قطار یا هواپیما از اتریش ، ایتالیا و آلمان وجود دارد .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 244

به "اینسبروک اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینسبروک اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید