بازی با مرگ زن جوان حین اجرای نمایش با کروکدیل

به گزارش بلاگ پو، زن جوان حین نمایش با کروکدیل در عملی خطرناک اقدام به قرار دادن سر خود در دهان این حیوان کرد.

بازی با مرگ زن جوان حین اجرای نمایش با کروکدیل

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است بازی با مرگ زن جوان اهل فلوریدای آمریکا حین نمایش با یک کروکدیل را به تصویر می کشد. در این نمایش هولناک اَشلی لورنس 32 ساله اقدام به قراردادن سر خود در دهان این حیوان کرد. ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که این زن جوان چطور بدون ترس و واهمه اقدام به انجام این عمل می کند.

در این ویدئو اشلی ابتدا کروکدیل را تحت کنترل خود درآورده و سپس با باز کردن آرواره های آن، سر خود را میان دهان این حیوان قرار می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که این زن با قدرت زیاد آرواره های کروکدیل را به اطراف کشیده و پس از اطمینان از توانایی خود در ثابت نگه داشتن آن اقدام به قرار دادن سر خود میان دهان کروکدیل می کند. بنا به گزارش رسانه های محلی کروکدیلی که اشلی با آن این نمایش خیره کننده را انجام داد 2.5 متر طول و حدود 70 تا 90 کیلوگرم وزن داشت. تعداد زیادی از افراد محلی برای تماشای این نمایش خیره کننده در محل برگزاری آن حضور داشتند.

اشلی که اصالتا اهل شهر میامی است در این باره گفت: بزرگترین چالش من برای این رویداد، ذهنم بود. وقتی شما برای اولین بار کاری را انجام دهید طبیعی است که فشار را احساس می کنید و نگران انجام درست آن هستید. وقتی به اعماق ذهن خود رجوع می کنید در می یابید که باید به خودتان اعتماد کنید، به مهارتتان، سخت تلاش کنید و به خود بگویید من قادر به انجام این کار هستم. بعضی اوقات آدم ها قادر به دیدن توان ما نیستند، بنابراین این شما هستید که باید بلند شوید و توان 100 درصد خود را به آن ها نشان دهید.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22695

به "بازی با مرگ زن جوان حین اجرای نمایش با کروکدیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با مرگ زن جوان حین اجرای نمایش با کروکدیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید