باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش بلاگ پو، ریاضی گفت: برای احداث پارکینگ به مشارکت بخش خصوصی احتیاج است.

باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی

ابوذر ریاضی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح علل مشکل ترافیکی خیابان 24 متری شهر ری (شهید بیات) گفت: یکی از موضوعاتی که در بحث گره ترافیکی همیشه مورد توجه قرار می گیرد حجم بار ترافیک وارده به معبر است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 شهرداری تهران توضیح داد: میزان حجم خودرو های ورودی به معبر شهید بیات به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مرکز خرید بسیار بالاتر از ظرفیت معبر است که این موضوع موجب پس زدگی ترافیکی می گردد.

ریاضی با اشاره به طرح تعریض خیابان گفت: تجربه ثابت نموده تعریض خیابان برای کاهش بار ترافیکی منطقه موثر نیست.

او اضافه نمود: ما برای حل مشکل ترافیک معبر 24 متری شهر ری چاره ای جز اصلاح شکل استفاده مردم از خیابان نداریم، به گونه ای که آن ها را از سفر های تک سرنشینی منع کنیم و به جای آن حمل و نقل پاک مانند دوچرخه را گسترش دهیم.

درآمد های طرح ترافیک برای نوسازی حمل و نقل عمومی واریز نشده است

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 تهران شهرداری در پاسخ به این سوال که چرا برای حل مشکل ترافیکی معبر 24 متری شهر ری پارکینگ عمومی احداث نمی گردد، گفت: برای احداث پارکینگ عمومی احتیاج به مشارکت بخش خصوصی است.

ریاضی توضیح داد: تا زمانی که بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ وارد میدان نگردد، شهرداری تهران نمی تواند به صورت یک جانبه مشکل ترافیکی معبر 24 متری شهر ری را حل نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19071

به "باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید