باشگاه لاکچری تعطیل شد

به گزارش بلاگ پو، رییس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: فعالیت باشگاه لاکچری در شمال تهران تعطیل است و هر اقدامی در آن منوط به اخذ مجوز و توجه به تعرفه مصوب این نهاد ورزشی خواهد بود.

باشگاه لاکچری تعطیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا خرماظهار کرد: با تذکر این نهاد ورزشی به مدیریت باشگاه مبنی بر اینکه باید برای هرگونه فعالیت قانونی، مجوزهای لازم را اخذ کند، این باشگاه در حال حاضر با تعهدی که به این نهاد ورزشی ارائه داده تا زمان سپری شدن شرایط قانونی هیچ فعالیتی را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال پس از اخذ مجوز قانونی، آیا کماکان شهریه این باشگاه لاکچری چند صدمیلیونی خواهد بود یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان این اندازه شهریه صحت ندارد، بلکه در ابتدا باید تایید دستگاه های مرتبط را دریافت کند و پس از آن با ایجاد پرونده در این اداره کل مجوز فعالیت خود را اخذ کند.

رییس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان نمود: در صورت تشکیل پرونده، پیش بینی می گردد که حدود 10 روز سیر مراحل و مجوزهای لازم برای این باشگاه انجام گردد. مجموعه های ورزشی برمبنای پروانه قانونی فعالیت می نمایند و مجوزها در کمیسیون ماده پنج این اداره کل صادر می گردد.

خرم تاکید نمود: هم اینک باشگاه های ورزشی استان تهران طبق درجه بندی در چهار دسته از جمله یک، 2، 3 و ویژه تقسیم بندی، می گردد که تعرفه هر باشگاه نسبت به یکدیگر 20 درصد تفاوت خواهد داشت. باشگاه لاکچری با توجه به امکانات و شرایط به نسبت درجه سه تعرفه آن تا 60 درصد افزایش خواهد یافت.

طبق دسته بندی اماکن ورزشی کف قیمت مربوط به باشگاه های درجه سه بوده و پس از آن با درجه 2، یک و ویژه قیمت ها 20 درصد نسبت به رتبه قبلی، افزایش خواهد داشت.

وی اظهار کرد: اندازه تعرفه های قانونی باشگاه های ورزشی سالانه طبق درجه بندی به وسیله نمایندگان اداره کل ورزش استان تهران، تعزیرات، سازمان حمایت از حقوق مصرف نمایندگان و سازمان صمت اعمال می گردد و قیمت هایی که در سایر صفحات مجازی مطرح می گردد فاقد ارزش ضروری است.

به گزارش ایرنا، دعوت از ستاره های ورزشی دنیا برای افتتاح یک باشگاه ورزشی در شمال تهران در حالی است خبر ساز شد که برای استفاده سالانه از این مجموعه باید 320میلیون تومان پرداخت نمایند.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63100

به "باشگاه لاکچری تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه لاکچری تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید