باغ شگفت انگیز خدایان در کلرادو

به گزارش بلاگ پو، باغ خدایان ، کلورادو ، آمریکا . یک پارک ملی هم یک پارک ملی است که نمونه خوبی از تاریخ زمین‌شناسی است . صخره‌های قرمز نمادین ، که مشخصه آن در منطقه است، شکل‌های باورنکردنی و formations ایجاد می‌کنند . صخره‌های مشهوری چون دوقلوهای سی امی ، صخره پنجره یا صخره متعادل ، اثبات مسحور کننده‌ای هستند که طبیعت بزرگ‌ترین معمار است .

باغ شگفت انگیز خدایان در کلرادو

شواهد باستان‌شناسی نشان می‌دهد که مردم از 250 سال پیش از میلاد در اینجا ساکن شده‌اند . نام کنونی نقشه‌برداری از a بود که از اشکال چشمگیر سنگ‌ها گیج شده بود. این مکان سالانه 2 میلیون بازدیدکننده را جذب می‌کند و آن را به محبوب‌ترین پارک در Colorado اسپرینگز تبدیل می‌کند . این سایت فعالیت‌های فضای باز مانند کوهنوردی ، صعود ، دوچرخه‌سواری کوهستان و دوچرخه‌سواری را فراهم می‌کند . هم چنین از سوی عکاسان مورد توجه قرار می‌گیرد ، چون باغ خدایان واقعا ً زیبا و غیر معمول است .
چرا به آنجا بروی ؟
فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز و دیدگاه‌های شگفت‌انگیز ، که به تاریخچه جغرافیایی پیچیده این منطقه آشنا می‌شوند . این پارک رایگان است .
کی به آنجا بروی ؟
تمام سال . آب و هوا در اینجا ملایم است ، در حالی که تنها ساعات آغازین دو بار در سال متفاوت است : از 1 مه تا 31 اکتبر ، پارک در ساعت 5 صبح تا 11 آوریل از 1 نوامبر تا 30 آوریل ساعت 5 بعد از ظهر باز است .
چطور به آنجا برسیم ؟
یک دسترسی آسان از "کلورادو اسپرینگز " به وسیله ماشین وجود دارد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 99

به "باغ شگفت انگیز خدایان در کلرادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ شگفت انگیز خدایان در کلرادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید