بحران ثانیه های پایانی در تکواندو، حسینی هم به مدال برنز نرسید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات روز پایانی مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در سال 2019 و در مبارزه رده بندی وزن 68- کیلوگرم میرهاشم حسینی در پیکار با شوای ژائو از چین 15 بر 12 بازنده شد. این تکواندوکار درحالی که تا ثانیه های پایانی راند سوم از حریف پیش بود اسیر حملات حریف شد و در نهایت بازنده مبارزه شد تا بحران باختن در ثانیه های پایانی همچنان ادامه داشته باشد. پیش از این هادی پور هم در ثانیه های پایانی مدال برنز را از دست داده بود.

بحران ثانیه های پایانی در تکواندو، حسینی هم به مدال برنز نرسید

این دو تکواندوکار پیش از این 5 بار مقابل هم مبارزه نموده بودند که سهم میرهاشم سه پیروزی بود و ژائو هم دوبار پیروز به شکست نماینده کشورمان شده بود.

وی روز آدینه بعد از رجحان 16 بر یک مقابل الکتبی و پیروزی 16 بر8 در پیکار با جواد آچاب هر دو از بلژیک راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله هم نتیجه را به دای هون لی از کره جنوبی واگذار کرد و به ملاقات رده بندی رفت. در همین وزن سروش احمدی در همین وزن با شکست برابر پائولو پرز از اسپانیا حذف شده است.

سجاد مردانی هم برای قطعی کردن حضور در المپیک باید در برابر رقیب کره خود در مبارزه نهایی وزن 80+ کیلوگرم پیروز گردد.

در خاتمه این رقابت ها و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می گردد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17146

به "بحران ثانیه های پایانی در تکواندو، حسینی هم به مدال برنز نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران ثانیه های پایانی در تکواندو، حسینی هم به مدال برنز نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید