برترین انیمیشن ها که برای بزرگسالان ساخته شده اند!

به گزارش بلاگ پو، انیمیشن و کارتون ها نیز می توانند برای بزرگسالان ساخته شوند و در این مطلب بهترین آن ها معرفی شده اند.

برترین انیمیشن ها که برای بزرگسالان ساخته شده اند!

به گزارش خبرنگار ، بیشتر اواقت، مردم تصور می نمایند یک فیلم که به صورت انیمیشنی ساخته شده، فقط باید برای بچه ها باشد و تماشای آن توسط بزرگسالان کمی عجیب است.

با این حال، نگاهی کوتاه به تاریخ فیلم های انیمیشنی، نشان می دهد که تعداد زیادی از آن ها وجود داشته و دارند که مورد استقبال و توجه بزرگسالان نیز قرار گرفتند. در ادامه به بعضی از آنها اشاره می گردد؛

واترشیپ داون Watership Down

این انیمیشن سینمایی فراوری سال 1978 میلادی از ترکیب افسانه با عالم حیوانات بهره گرفته است. این فیلم داستان گروهی از خرگوش ها را دنبال می نماید که سعی می نمایند خانه جدیدی را برای خود پیدا نمایند. به نظر می رسد داستان به اندازه کافی ساده است، اما بعد از این موضوع خرگوش ها شروع به قتل وحشیانه خرگوش های دیگر می نمایند. صحنه هایی واقعا نگران نماینده و خونین در فیلم وجود دارد که در هنگام جدال دو قبیله خرگوش رخ می دهد.

دیگ سیاه The Black Cualdron

این اثر، یکی از انیمیشن های دیزنی در سال 1985 است که خیلی کم مورد توجه واقع شد. اگرچه از بسیاری از جهات فیلم ناقصی است، اما با این وجود سزاوار این است که آن را به عنوان باز نماینده راهی که دیزنی در آن قرار گرفته است، بدانیم. داستان انیمیشن کمی نا هماهنگ است و فیلمسازان کاملاً از چگونگی اقتباس خود مطمئن نبودند. این انیمیشن داستان یک پسر جوان به نام تاران به همراه دوستان بی پروایش را روایت می نماید که در کوشش هستند، پانیل و دیگ جادویی سیاه را قبل از این که به دست نیرو های خبیث بیفتد، پیدا نمایند.

ارباب حلقه ها The lord of The Rings

سال ها پیش از آنکه سه گانه محبوب و معروف ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون ساخته گردد، هواداران کتاب های تالکین مجبور بودند انیمیشن ارباب حلقه ها را روی پرده سینما تماشا نمایند. اگرچه این انیمیشن لحظات غیر قابل درکی دارد، اما در کل یک اقتباس متفکرانه و قابل توجه از رمان های تالکین با چند سکانس ترسناک است.

راز نیمح The Secret of NIMH

در فیلم هایی که سالانه توسط دان بلات ساخته می گردد، این فیلم در صندلی بالا قرار گرفته است. داستان موشی که به دنبال خانه ای جدید برای فرزندانش است و ممکن است به نظر برسد که برای بچه ها ساخته شده، اما این فیلم برای بزرگسالان است.

دوستدار تو، ونسان Loving Vincent

این انیمیشن سینمایی یکی از آثار حیرت انگیز هنر سینمایی است که بعد از مشاهده کردن آن، فراموش کردنش غیر ممکن است. این فیلم محصول سال 2017 به شکلی طراحی و ساخته شده که شما احساس می کنید در یکی از نقاشی های معروف ونسان ون گوگ حضور دارید. به علاوه این فیلم زیبایی های بصری و داستانی، مرگ و میر و ماهیت نبوغ هنری را تصویر می کشد. داستان این فیلم انیمیشنی درباره زندگی ونسان ون گوگ هنرمند بسیار معروف هلندی است؛ هنرمند و نقاشی که در یک دهه بیش از 2100 کار هنری فراوری کرد!

آقای روباه شگفت انگیز The Fantastic Mr. Fox

وس اندرسون شهرت خود را به عنوان یک کارگردان عجیب و غریب به دست آورده است. کمدی کم نظیر با صداپیشگی ستارگان هالیوودی مثل جرج کلونی، مریل استریپ و مایکل گامبون از ویژگی های برجسته است. اگرچه این فیلم می تواند توسط بچه ها هم دیده گردد و آن ها هم از آن لذت ببرند، اما حس شوخ طبعی فیلم تنها می تواند توسط بزرگسال ها لمس گردد. داستان این فیلم درباره روباهی به نام فاکس می باشد که به همراه خانواده اش در تپه ای در زندگی سه مزرعه زندگی می نماید. او هر شب به یک مزرعه دستبرد می زند، اما طولی نمی کشد که کشاورزان تصمیم می گیرند تا روباه را به دام بیندازند.

مزرعه حیوانات Animal Fatm

رمان تمثیلی جرج اورول درباره خطرات کمونیسم یکی از مشهور ترین آثار اوست و جای تعجب نیست که این فیلم در دهه 50 ساخته گردد، زمانی که ایالات متحده و انگلستان هم تحت تاثیر اتحاد جماهیر شوروی و تاثیر فزاینده آن قرار گرفتند. یکی از نکته های قابل توجه این فیلم سرانجام برجسته آن است که پیوند همگی حیوانات را به تصویر می کشد. داستان این انیمیشن از شبی شروع می گردد که یک خوک به نام میجر پیر تمام حیوانات مزرعه را به دور خود جمع می نماید و از ظلمی که انسان ها به آن ها نموده اند، حرف می زند. خیلی زود آن ها علیه انسان ها شورش می نمایند و پیروز می شوند کشاورزان را شکست دهند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22404

به "برترین انیمیشن ها که برای بزرگسالان ساخته شده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انیمیشن ها که برای بزرگسالان ساخته شده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید