آنالیز رزومه بیش از 49000 داوطلب آزمون استخدام

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران-رزومه بیش از 49000 داوطلب آزمون استخدام بخش خصوصی از سوی سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام آنالیز شد .

آنالیز رزومه بیش از 49000 داوطلب آزمون استخدام

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی طی اطلاعیه ای اظهار داشت: فرایند معرفی داوطلبان آزمون پنجم به سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام از یکم دی آغاز شده و تا کنون بیش از 49000 آنالیز از سوی سازمان ها و شرکت ها روی رزومه داوطلبان صورت پذیرفته است.

با توجه به تعداد بالای رزومه ها و تنوع بالای موقعیت های شغلی مورد احتیاج شرکت ها، این فرایند به صورت تدریجی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

در ادامه اطلاعیه آمده است: سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام پس از آنالیز رزومه های داوطلبان آزمون، از داوطلبان منتخب برای انجام مصاحبه شغلی برای استخدام دعوت به عمل می آورند و داوطلبانی که در زمینه شایستگی های شغلی، نمرات بالاتری کسب نموده و مشخصات فردی و سوابق تحصیلی و شغلی خود را تکمیل نموده اند، برای دعوت به مصاحبه شغلی در اولویت شرکت ها قرار خواهند گرفت.

داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند با مراجعه به صفحه کاربری سایت www.inre.ir در قسمت شرایط معرفی به شرکت ها آخرین شرایط خود را مشاهده نمایند و فرایند معرفی داوطلبان به شرکت های متقاضی تا آغاز ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

ثبت نام بیش از 110 هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی در تیر و مرداد 1400 انجام شده بود و مرحله آزمون های تخصصی این آزمون در مهر 1400 برگزار گردید.

به گفته دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی با اعلام نتایج این آزمون، فرایند معرفی داوطلبان به سازمان ها و شرکت ها در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61111

به "آنالیز رزومه بیش از 49000 داوطلب آزمون استخدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز رزومه بیش از 49000 داوطلب آزمون استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید