برف و کولاک آزادراه زنجان - قزوین را بست

به گزارش بلاگ پو، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بارش برف و وقوع کولاک شدید و کاهش دید افقی، آزادراه زنجان - قزوین را بست.

برف و کولاک آزادراه زنجان - قزوین را بست

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس مظفری، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان چهارشنبه 7 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این جهت ارتباطی برای پیشگیری از حوادث رانندگی احتمالی، از سوی پلیس راه بسته اعلام شده و تا اطلاع ثانونی مسدود خواهد بود.

وی گفت: با پلیس راه استان همجوار (قزوین) نیز هماهنگ شدیم تا این جهت ارتباطی پرتردد را تا فروکش کردن کولاک و افزایش دید افقی، مسدود کند اما تا این لحظه این کار صورت نگرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز گفت: خودروهای عبوری از کیلومتر 60 به جاده ترانزیت زنجان - ابهر هدایت می شوند و به مردم و رانندگان نیز توصیه کرد از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و کولاک شدید در آزادراه زنجان به قزوین محدودیت ترافیکی اعمال شده است ‬

جواد یوسفی اضافه کرد: در حال حاضر از کیلومتر 45 تا 100 این آزادراه کولاک شدید و عدم دید رانندگان مانع ادامه جهت شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان عبوری از سه راهی سلطانیه به جاده ترانزیت خرمدره- ابهر هدایت می شوند.

یوسفی از بارش برف و کولاک شدید در دیگر جاده های اصلی استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: جهتهای سلطانیه-خدابنده، زنجان-بیجار، زنجان-طارم، خدابنده - همدان، زنجان- تهم- چورزق، زنجان- دندی لغزنده است.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از شرایط راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

یوسفی اضافه کرد: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141 و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

یوسفی ادامه داد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار کرد: 30 اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭840‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭200‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭113‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭342‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭974‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20588

به "برف و کولاک آزادراه زنجان - قزوین را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و کولاک آزادراه زنجان - قزوین را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید