برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در خراسان شمالی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ولی الله حیاتی در نشستی با مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی، اظهار کرد: دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب به فکر از بین بردن آن بودند و در این جهت از هیچ توطئه ای دریغ نکردند به طوری که در سال های اولیه پیروزی انقلاب جنگ تمام عیاری را علیه ما راه اندازی کردند اما با راهنمایی های عالمانه امامین انقلاب، به برکت خون شهدا و حضور مردم، ما پیروز این میدان بودیم.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در خراسان شمالی

حیاتی ادامه داد: دشمن برای چهل سالگی انقلاب برنامه ریزی نموده بود تا به زعم خود با طراحی تابستانی داغ و زمستانی سرد، مردم چهلمین سالگشت انقلاب را نببینند اما امروز ما به فکر تمهید مقدمات برای برگزاری برنامه ها هستیم.

وی توضیح داد: دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در برگزاری جشن های انقلاب و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، بنابراین ما باید با ایجاد همدلی و هم افزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی پیروز باشیم.

معاون استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: دو سالن برای ایجاد نمایشگاه توسط جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در نظر گرفته شده و دستگاه های اجرایی باید در قالب وزارتخانه ای با تاکید بر فراوری محتوا تا نهم بهمن غرفه های خود را برای ارائه توانمندی های حوزه کاری مربوط آماده نمایند.

حیاتی بیان نمود: ارزیابی نمایشگاه بر عهده دفتر بازرسی عملکرد استانداری، مدیریت میدانی و اجرایی آن با اداره کل میراث فرهنگی، فضاسازی سطح شهر و بهره برداری یادمان ها و نمادهای فاخر استان با موضوع پیروزی انقلاب با شهرداری ها و برگزاری جشنواره ها و مسابقات علمی و فرهنگی با مسئولیت ادارات کل مربوط باشد، همچنین توانمندی های دفاعی چهل ساله انقلاب در فضای بیرونی و درونی نمایشگاه به نمایش گذاشته گردد.

وی عنوان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری وسیله آمد و شد دانش آموزان برای بازدید نمایشگاه پیش بینی گردد و هر دستگاه اجرایی مکلف به برگزاری یک شب جشن در محل نمایشگاه باشد و یکی از ملاک های ارزیابی دستگاه ها حضور مدیر یا معاون در غرفه خواهد بود.

وی تاکید نمود: دهه فجر سال جاری با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تقارن دارد که باید حرمت این ایام حفظ و در کنار هر پرچم سیاه یک پرچم جمهوری اسلامی نصب گردد چرا که مبنای انقلاب ما بر اساس آموزه های حضرت فاطمه زهرا(س) است.

لازم به ذکر است، ایجاد جذابیت برای جذب مخاطبان بیشتر و انتقال مفاهیم بلند انقلاب به نسل جوان، برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایش فراوری محتوای حوزه هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه از دیگر نکات مورد تاکید دکتر حیاتی در این نشست بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4132

به "برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در خراسان شمالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در خراسان شمالی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید