بهتاش فریبا: استقلال بازیکن گرداننده و بزرگ کم دارد، حرف و حدیثی درباره حضور دستیار ایجاد نشده است

به گزارش بلاگ پو، بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعتقاد دارد که این تیم احتیاج به یک بازیگردان در وسط زمین دارد.

بهتاش فریبا: استقلال بازیکن گرداننده و بزرگ کم دارد، حرف و حدیثی درباره حضور دستیار ایجاد نشده است

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شانس استقلال برای بازگشت به کورس تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر گفت: صددرصد به استقلال امیدوارم، چون روند تاکتیکی این تیم در بازی های اخیر خوب بوده است. علاوه بر این نفرات مصدوم رسیده اند و تعدادی که از زمان گذشته مصدوم بودند، کم کم از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. از طرفی، استقلال منهای دیدار با پدیده خراسان، بازی های ساده ای در پیش دارد و خوش بین هستم که این تیم 12 امتیاز از چهار دیدار باقیمانده تا نیم فصل را کسب کند.

وی در مورد حرف و حدیث هایی که در رابطه با بحث حضور دستیار در کادر فنی وینفرد شفر مطرح شده است، گفت: کسی حرف و حدیثی ایجاد نکرده است. هر نظری که سرمربی تیم بدهد، مهم است. اگر گزینه ای مدنظر باشد، در کمیته فنی آنالیز خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که برخی ها اعتقاد دارند که آبی پوشان فرمانده ای در ترکیب خود ندارند، گفت: مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال هستند. من هم به نوعی اعتقاد دارم که استقلال احتیاج به یک بازیگردان دارد. رحمتی کاپیتان تیم است، اما چون دروازه بان است فاصله زیادی با بازیکنان دارد. منتظری هم مصدوم است. بنابراین، استقلال بازیکنی که گرداننده و بزرگ باشد، کم دارد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2911

به "بهتاش فریبا: استقلال بازیکن گرداننده و بزرگ کم دارد، حرف و حدیثی درباره حضور دستیار ایجاد نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتاش فریبا: استقلال بازیکن گرداننده و بزرگ کم دارد، حرف و حدیثی درباره حضور دستیار ایجاد نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید