برترین هتل های جزایر جنوبی کشورمان برای اقامت

به گزارش بلاگ پو، قسمت جنوبی کشور، از جزایر مختلف و دیدنی مانند کیش، قشم و غیره تشکیل شده است.

برترین هتل های جزایر جنوبی کشورمان برای اقامت

جزیره کیش و قشم، علاوه بر دیدنی ها از موقعیت تجاری و بازار خرید عالی برخوردار شده است. همین موضوع باعث شده تا هتل های گوناگونی ساخته شوند که در راستای این مقاله به برترین هتل کیش و قشم اشاره خواهیم کرد.

برترین هتل های کیش

· هتل ترنج کیش، هتلی که به عنوان اولین هتل روی آب در کشور شناخته شده، این هتل پنج ستاره و مطابق با استانداردهای جهانی در سال 1394 ساخته شده است. هر کدام از اتاق و سوئیت های این هتل، رو به چشم انداز ای خاص و مجذوب کننده است. علاوه بر آن که با مراکز دیدنی و خرید کیش، تنها فاصله بیست دقیقه ای دارد. هتل ترنج کیش، از خدمات و امکانات بی نظیری مانند رستوران، سالن ورزشی و بازی، کافی شاپ ساحلی و غیره بهره برده است. این هتل مورد نظر، سرویس رفت وبرگشت به جزیره را برای راحتی مسافران خود فراهم نموده است.

· هتل پنج ستاره دیگری که در دسته برترین هتل های کیش شناخته شده، پانوراما نام دارد. این هتل تا ساحل فاصله ای حدود پانزده دقیقه و دسترسی آسانی به مراکز خرید مروارید و پردیس نیز دارد. هتل پانوراما کیش دارای مجموعه آبی، آژانس مسافراتی، مینی بار در اتاق نیز هست.

· هتل پنج ستاره ویدا کیش هتلی که از مرکز خرید، فضای سبز مخصوص پیاده روی و پارک بچه ها، استخر، سونا و جکوزی برخوردار است. ساختمان هتل ویدا، بسیار لوکس و مدرن ساخته شده و تا مکان های دیدنی کیش، فاصله بسیار کمی دارد.

· پارمیس، هتل پنج ستاره ای که در سال 1385 آغاز به کار کرد. امکانات هتل پارمیس تاکسی سرویس، ارائه صبحانه به صورت بوفه، پارکینگ و غیره است. البته این مورد را نباید فراموش کرد که ویو اتاق های این هتل رو به دریا نمی باشد.

· هتل پنج ستاره دیگر آرامیس پلاس نام دارد، فاصله این هتل تا ساحل و دریا به گونه ای می باشد که با خارج شدن از هتل به دریا و ساحل می رسید. به همین دلیل، جزء یکی از برترین هتل کیش می باشد. هتل آرامیس پلاس امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، آتلیه، صندوق امانات را برای مسافران خود فراهم نموده است.

· یکی از قدیمی ترین هتل های کیش، داریوش نام دارد که مطابق با معماری تخت جمشید ساخته شده است. این هتل مورد نظر با دریاچه و غواصی خصوصی، زمین تنیس و غیره، به برترین هتل کیش معروف شده است.

· هتل میراژ پنج ستاره، دارای دو ساختمان کاملاً مجزا است که هر کدام از این ساختمان ها دارای 8 طبقه و 187 اتاق لوکس می باشد. این هتل امکاناتی از جمله خشک شویی، کرایه خودرو بدون راننده، فضای سبز اختصاصی را برای مسافران خود محیا نموده است.

· مارینا، هتلی که با فودکورت ساحلی خود مسافران زیادی را جذب خود نموده است. این هتل پنج ستاره دارای سالن اسپا، زمین تنیس و ارائه صبحانه و نهار به صورت بوفه می باشد.

· لیلیوم، هتل چهار ستاره که به مراکز خرید سارینا، پردیس و پانیذ بسیار نزدیک است. چنان چه به پیاده روی در کنار ساحل علاقه دارید، این هتل گزینه بسیار عالی به شمار می آید.

البته گفتنی است که هتل های پنج و یا چهار ستاره دیگری مانند آرامیس، شایان، شایگان و غیره نیز در فهرست برترین هتل های کیش قرار گرفته است.

برترین هتل های قشم

· زیگورات، هتل پنج ستاره ای که با ساختمان 25 طبقه خود به یکی از برترین هتل های قشم تبدیل شده است. طراحی معماری این هتل به شکل مربع می باشد که توجه همه را به خود جلب می نماید.

· هتل پنج ستاره دیگر در قشم، هتل خلیج فارس می باشد. این هتل با ساحل فاصله نزدیکی دارد و از امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، تالارپذیرایی و قایق سواری برخوردار است.

· یکی دیگر از برترین هتل های قشم، بوتیک هتل هیلتون است. این هتل در سال 1393 به صورت ویلا، هتل و آپارتمان ساخته شده است. بوتیک هتل هیلتون از پارکینگ سرباز، موسسه کرایه اتومبیل، صندوق امانات و امکانات زیاد دیگری تشکیل شده است.

· هتل های چهار ستاره نیز در قشم، جزء برترین ها است. یکی از برترین هتل قشم چهار ستاره، ساحل طلایی نام دارد. این هتل از اتاق و سوئیت های متعدد به شکل معمولی و وی آی پی تشکیل شده و برای شنا دارای ساحل اختصاصی است. علاوه بر آن که در ساحل اختصاصی قایق سواری، اسکی روی آب، ماهیگری و تفریحات آبی دیگر وجود دارد.

· هتل آوینا که با مجتمع های تجاری مانند سیتی سنتر و غیره فاصله کمی دارد. این هتل به مسافران خود امکاناتی مانند اینترنت رایگان در لابی، کافی نت، خدمات تور، اتاق خبرنگاران و غیره ارائه می دهد.

· هتل چهار ستاره هانی که در برترین موقعیت مکانی قرار گرفته است. این هتل به بعضی از جاهای دیدنی قشم مانند پارک زیتون، قلعه پرتغالی ها و جزیره ناز دسترسی راحتی دارد. ضمن آن که دارای امکاناتی نظیر ترانسفر رفت وبرگشت البته با دریافت هزینه، سالن بیلیارد و غیره نیز هست.

· هتل چهار ستاره دیگری که به هتل ارم معروف شده است. این هتل بسیار شیک و مجلل در سال 1395 ساخته شده است. هتل ارم امکاناتی مانند سالن آمفی تاتر، سالن بازی های رایانه ای، زمین تنیس، آلاچیق، چای خانه سنتی را برای مسافران خود موجود نموده است.

· هتل چهار ستاره آتامان که رستوران آن دارای غذاهای متنوع و باکیفیت است. این هتل خدمات صبحانه را به صورت سلف سرویس و رایگان و امکاناتی مانند حمام ترکی، جکوزی اختصاصی را به مسافران خود ارائه می دهد.

برترین فصل سفر به جزایر جنوب

حال که بعضی از هتل های لوکس و بی نظیر جزایر کیش و قشم را شناختید، این سوال پیش می آید که برترین فصل سفر به این جزایر چه زمانی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت به علت آن که این جزایر در قسمت جنوبی کشور قرار گرفته اند، دارای آب وهوای شبیه به هم هستند.

در صورتی که هنگام سفر، برای شما آب وهوا اهمیت دارد. باید گفت که این جزایر در تابستان آب وهوای بسیار مرطوب، گرم و خشکی دارند. چنان چه هوای گرم و طاقت فرسا را نمی توانید تحمل کنید، توصیه می گردد در تابستان به این جزایر سفر نکنید.

مگر آن که به بازی های آبی، جشنواره و تخفیفات علاقه زیادی داشته باشید که فصل تابستان گزینه مناسبی محسوب می گردد.

همین مورد باعث می گردد تا نوروز، فصل بهار و اواخر زمستان برترین زمان سفر باشد. به طوری که در این فصول سال باد خنک و مطلوبی می وزد.

اما اگر در فصل پاییز نیز به قشم و یا کیش سفر کنید از طبیعت زیبا، پیاده روی و نمایش دسته دلفین ها در کنار ساحل نهایت لذت را خواهید برد.

منبع: چمدان
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64189

به "برترین هتل های جزایر جنوبی کشورمان برای اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های جزایر جنوبی کشورمان برای اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید