بچه ها و نوجوانان روستاهای قروه به عضویت رایگان بخش مکاتبه ای کانون درمی آیند

به گزارش بلاگ پو، حمیدرضا گوهری به خبرنگار خبرنگاران در کردستاناظهار کرد: کشف استعدادهای بچه ها و نوجوانان در روستاها و جاهای کم برخوردار و حمایت و پرورش این استعدادها از برنامه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در استان است.

بچه ها و نوجوانان روستاهای قروه به عضویت رایگان بخش مکاتبه ای کانون درمی آیند

وی ادامه داد: بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کردستان، با تکیه بر همین اهداف و جذب اعضا به صورت رایگان عضو می پذیرد و خدمات فرهنگی و ادبی خود را به وسیله مکاتبات و نامه هایی که بین مربی و عضو رد و بدل می گردد، ارائه می دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کردستان با اشاره به فعالیت های بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی مطرح نمود: این بخش پیشینه ای طولانی دارد و ابتدا با نام مرکز آنالیز آثار شروع به کار کرد و در حال حاضر بیش از 200 عضو کودک و نوجوان در استان کردستان آموزش های تخصصی در زمینه نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می نمایند و در زمینه جذب و نگهداری اعضا در کوشش است.

گوهری اضافه کرد: بچه ها و نوجوانان منطقه ها محروم و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه ای را تشکیل می دهند و با همین رویکرد جذب عضو از کتابخانه سیار روستایی قروه (ویهج، ناظم آباد، شکوه آباد و گنجی) را شروع نموده است.

وی یادآوری کرد: بچه ها و نوجوانان علاقه مند به نوشتن شعر یا داستان در استان که امکان حضور در کارگاه های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون را ندارند، می توانند آثار خود را به وسیله نامه یا به صورت الکترونیکی ([email protected]) به مرکز آفرینش های ادبی استان ارسال و از همین مسیر آموزش های تخصصی در زمینه نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71020

به "بچه ها و نوجوانان روستاهای قروه به عضویت رایگان بخش مکاتبه ای کانون درمی آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها و نوجوانان روستاهای قروه به عضویت رایگان بخش مکاتبه ای کانون درمی آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید