تارتار: آبرویمان دارد می رود، چرا این اتفاقات بد فقط برای ذوب آهن می افتد؟

به گزارش بلاگ پو، مهدی تارتار از شرایط داوری های رقابت های لیگ برتر انتقاد کرد.

تارتار: آبرویمان دارد می رود، چرا این اتفاقات بد فقط برای ذوب آهن می افتد؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم طرفدار اظهار کرد: از طرفداران ذوب آهن عذرخواهی می کنم. روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم و این برای طرفداران سخت است که چند هفته است رنگ برد را ندیدیم. می دانیم سال جاری باتوجه به تغییرات گسترده ای که داشتیم، کار بسیار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم خیلی زود از این شرایط خارج شویم اما مطمئنم روزهای خوب هم فرا می رسد و به این تیم اعتقاد دارم.

او ادامه داد: در نیم فصل باز هم باید تغییرات داشته باشیم و تیم بهتری شویم اما بحث من با مسئولان کمیته داوران، دبیر کل و همه عوامل فدراسیون است. می خواهم به آن ها بگویم من به راحتی آبرویم را به دست نیاوردم که آن را به راحتی از دست دهم و سختی های زیادی کشیدم که به اینجا رسیدم. چرا باید یک گل آفساید بخوریم و تیم حریف از نظر روحی بالا برود و تیم ما هم از نظر روحی و روانی بهم بریزد و کارمان سخت گردد؟

سرمربی ذوب آهن با بیان این که به خاطر گل آفسایدی که دریافت کردیم دو پله سقوط کردیم گفت: یک یاری داور روی خط است و می تواند این صحنه را تشخیص دهد. باید به چه زبانی بگویم و نمی دانم چرا یک فکر اساسی برای این مسائل نمی نمایند. آبرویمان دارد می رود و شرمسار طرفداران شدیم. طرفداران حق دارند که بخواهند تیم شان نتیجه بگیرد و همه از ما انتظار دارند که شرایط این تیم را خوب کنیم. می دانم شرایط بهتر می گردد اما وقتی داوران اینگونه داوری می نمایند و نمی گذارند نتیجه بگیریم، مثل سال گذشته می گردد.

او اضافه نمود: این بی احترامی نیست و درد و دل است. چرا این اتفاقات بد فقط برای یک تیم می افتد. هفته های دیگر را هم آنالیز نمایند و ببینند چقدر از داوری متضرر شدیم. به هر حالم مسئولیت این باخت با خودم است و بچه ها هم کوشش کردند. باید بیشتر کار کنیم و مطئنم این تیم خوب می گردد و روزهای خوب هم می رسد. به تیم حریف تبریک می گویم اما داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58524

به "تارتار: آبرویمان دارد می رود، چرا این اتفاقات بد فقط برای ذوب آهن می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: آبرویمان دارد می رود، چرا این اتفاقات بد فقط برای ذوب آهن می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید