تجربه ای لذت بخش در سینماها با صفحه نمایش LG Miraclass

به گزارش بلاگ پو، ال جی صفحه نمایش ال ای دی تازه خودش مناسب سینماها را با نام تجاری LG Miraclass معرفی نموده که تجربه تماشای فیلم در سینماها را به سطح بالاتری ارتقاء می دهد.

تجربه ای لذت بخش در سینماها با صفحه نمایش LG Miraclass

ال جی الکترونیکس (LG) از راه اندازی برند نو صفحه نمایش ال ای دی خودش برای سینماها به نام ال جی میراکلاس (LG Miraclass) خبر داده است. این صفحه نمایش ها برای اپراتورهای سینما مناسب است که می خواهند خدمات نو و ممتازی را برای علاقه مندان به دنیای سینما ارائه بدهند و تجربه تماشای همه جانبه (سه بعدی) را برای آن ها به ارمغان بیاورند. نوترین سری صفحه نمایش های LED ال جی تصاویری واقعی با رنگ های طبیعی و سیاهی عمیق را ارائه می نمایند.

نام میراکلاس ترکیبی از دو کلمه Miracle و Class است و به معنای کیفیت تصویری باورنکردنی است که می تواند حس غوطه ور شدن را در مخاطبان افزایش بدهد. نمایشگرهای ال جی میراکلاس به لطف فناوری پیشرفته ال ای دی خودشان، فیلم ها را بهتر به نمایش می گذارند و تجربه تماشای فیلم در سینماها را لذت بخش تر می نمایند و امکانات بیشتری در اختیار مالکان و اپراتورهای سالن های سینما قرار می دهند.

در حال حاضر برند ال جی میراکلاس شامل چهار خط فراوری است که سایزهای مختلف (از 14 تا 101 متر مربع) و وضوح صفحه نمایش (4K/2K) را ارائه می نمایند. با عرض پنج متر، مدل های LDAA025-1 و LDAA012 برای سالن های سینما با ظرفیت کم مناسب هستند، سالن هایی که در سال های اخیر به طور فزاینده ای در بین مخاطبان محبوب شدند.

تمام نمایشگرهای میراکلاس با سرور رسانه ای یکپارچه دالبی (Dolbys Integrated Media Server) یعنی IMS3000 سازگار هستند و این به معنای آن است که صاحبان سالن های سینما می توانند تصاویر و صدایی برجسته را ارائه نمایند که لذت تماشای فیلم را برای بیننده ها و مشتریان افزایش می دهد.

هر کدام از مدل های ال جی میراکلاس از پیکسل های ال ای دی خود تابش استفاده می نمایند و پردازش رنگ 24 بیتی و کنتراست فوق العاده را ارائه می نمایند که تصاویر روی صفحه را عمیق و سرزنده نشان می دهند. این نمایشگرها بعلاوه دارای روشنای قوی و ثابت هستند که گوشه های آن ها کم نور نمی شوند و تصاویر واضح و بدون اعوجاج هستند. علاوه بر این، ال جی میراکلاس قادر است تا بیش از 68.7 میلیارد تنوع رنگی را به نمایش بگذارد که به بیننده ها این اجازه را می دهد تا فیلم ها را همانطور مشاهده نمایند که سازندگان ساخته اند.

نمایشگرهای ال جی میراکلاس بعلاوه به لطف نرم افزار بصری مدیریت آسانی را در اختیار اپراتورهای سالن های سینما قرار می دهد و در عین حال، با حذف احتیاج به اتاق های پروژکتور، فضای بیشتری را در اختیار سالن های سینما می گذارد. روشنایی این مدل صفحه نمایش ها را می توان در پنج مرحله مختلف از 48 تا 300 نیت تنظیم کرد. این کار باعث می گردد تا صفحه نمایشگر برای نمایش فیلم های دو بعدی، سه بعدی، ارائه محتوا درون شرکتی یا مراسم های خاص مناسب باشد.

مدیر بخش نمایش اطلاعات در کمپانی راهکارهای تجاری ال جی الکترونیکس یعنی پیک کی مون اظهار داشته:

شرکت ال جی مطمئن است که نمایشگرهای ال جی میراکلاس احتیاجهای اپراتورهای سینما را برآورده می سازد و علاوه بر این، همسو با انتظارات تماشاگران و بیننده هایی خواهد بود که در پی تجربه ای به یادماندنی در داخل سالن های سینما هستند. برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده و احتیاجهای متنوع شرکت های سالن سینما، مجموعه ها و مدل های بیشتری در آینده معرفی خواهند شد.

با وجود اینکه نمایشگرهای سینمایی ال ای دی نسبتا نو هستند اما نمایشگرهای ال ای دی ال جی را می توان در چندین سالن سینمای زنجیره ای بزرگ در سراسر دنیا پیدا کرد و این در حالی است که این نمایشگرها در آینده در آسیا، اروپا و بعلاوه آمریکای شمالی بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در ویلانوای اسپانیا، به تازگی صفحه نمایش ال جی میراکلاس در سینمای Odeon Multicines نصب شده و نمایشگرهای بیشتری قرار است به زودی در سالن های سینمای این شرکت در شهرهای مادرید و بارسلونا نصب شوند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69801

به "تجربه ای لذت بخش در سینماها با صفحه نمایش LG Miraclass" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای لذت بخش در سینماها با صفحه نمایش LG Miraclass"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید