ترابیان: پرونده سازی مسئولان فدراسیون سبب محرومیت من و کفاشیان شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: دلیل محرومیت من و کفاشیان دشمنی بعضی از مسئولان فدراسیون با ما بود.

ترابیان: پرونده سازی مسئولان فدراسیون سبب محرومیت من و کفاشیان شد

به گزارش ، عباس ترابیان، رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره دلیل محرومیت 5 ساله خود و علی کفاشیان در پرونده شرکت ام پی سیلوا اعلام کرد: اعلام تمام جزئیات مربوط به این محرومیت زمانی طولانی می خواهد، اما همانگونه که علی خطیر به عنوان معاون اسبق دبیرکل فدراسیون فوتبال که کارشناس کمیته اخلاق در این پرونده بود، گفت داستان ما با شرکت ام پی سیلوا به فروش حق پخش 4 ملاقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014 باز می گردد. مسئولان این شرکت پس از برگزاری نخستین بازی پول ما را ندادند و بعد ها فهمیدیم شرکت مذکور شرایط نابسامانی دارد و 14 اکتبر 2018 هم از سوی دولت انگلیس منحل شد.

او اضافه نمود: در حکمی که برای ما صادر شده است رد اقتصادی انجام نشده که بخواهند به آن تاکید نمایند. تمام گزارش ها هم حکایت از تقلب و جعل طرف مقابل دارد. یکی می گوید اسناد واریزی این شرکت فتوشاپ بوده و یکی هم می گوید ایمیل ما حک شده است.

ترابیان درباره دلیل شکایت نکردن فدراسیون فوتبال برای دریافت 79 هزار دلار از شرکت ام پی سیلوا در زمان ریاست کفاشیان گفت: من آن موقع عضو کمیته بازاریابی بودم و تصمیم گیرنده برای شکایت علی کفاشیان بود. او هم در صندلی رئیس فدراسیون اختیاراتی داشت. به همین دلیل تصمیم گرفت شکایت نکند. از طرفی حق الوکاله ای که باید برای وصول پول هزینه می کردیم بیشتر از 79 هزار دلار می شد. هوشنگ مقدس در آن موقع چنین مسائلی را دنبال می کرد . او هم اعتقاد داشت برای دریافت چنین پولی نباید بیشتر از آن هزینه حق الوکاله بدهیم.

عضو سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره اینکه صدور این حکم را قانونی می داند یا خیر، گفت: تصور شخصی خودم این است که با من و کفاشیان دشمنی شده است. وقتی تیم مهدی تاج وارد فدراسیون شد، اصراری برای ماندن در فدراسیون نداشتیم و خودشان از ما خواستند به کارمان ادامه داده و به فدراسیون و تاج یاری کنیم. 22 سال در فدراسیون بودم و هر کسی آمد از من خواست یاری کنم. من هم روی چشم گذاشته و ریالی هم حقوق نگرفتم.

او اضافه نمود: در مناظره محمدرضا ساکت با علی کریمی متوجه شدم مسئولان فدراسیون 6 ماه است برای ما پرونده درست نموده اند بدون اینکه یک کلام از من به عنوان کارشناس و علی کفاشیان در صندلی رئیس سابق و نایب رئیس اول فدراسیون سوال نمایند چه اتفاقی رخ داده است. آقایان برای ما در کمیته اخلاق پرونده درست کردند.

ترابیان توضیح داد: تا زمان حضورم در کمیته اخلاق یک بار هم در زندگی ام به کلانتری نرفته بودم. روزی که به این کمیته رفتم با صحنه ای روبرو شدم که در دادگاه نورنبرگ هم آن را نمی بینید. البته من از همه دوستان مانند علی خطیر که در این پرونده یاری نموده و شرافت خود را نشان دادندتشکر می کنم. آن ها نخواستند به راهی بروند که برای ما ترسیم شده بود.

او درباره اینکه آیا دلیل صدور حکم محرومیت خودش و کفاشیان پرونده سازی از سوی مهدی تاج و محمدرضا ساکت بوده است، گفت: روی این موضوع شک ندارم که مسئولان فدراسیون برای ما پرونده ساختند چراکه در جزئیات صدور حکم مواردی را اعلام کردند که بار ها به آن ها جواب دادیم. به صورت مثال از ما پرسیدند چرا شکایت نکردید که همین جواب را به کمیته اخلاق دادیم یا به من گفتند چرا برای مکاتبه با شرکت ام پی سیلوا از ایمیل شخصی استفاده کردی که جواب دادم آیا فدراسیون در آن موقع پست الکترونیکی اختصاصی داشته که از آن استفاده نکردم؟ فدراسیون در آن موقع اتوماسیونی نداشت و رئیس من هم در جریان کار ها بود. کفاشیان تمام ایمیل ها را دیده و سپس اسناد را امضاء می کرد.

او درباره دلیل کاهش محرومیت خودش از 5 سال به 3 سال در حالی که حکم کفاشیان به یک سال کاهش یافته است، گفت: بعضی مواقع جای آمر و مأمور عوض می گردد و این هم جزء مسائل بانمکی است که رخ داده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30178

به "ترابیان: پرونده سازی مسئولان فدراسیون سبب محرومیت من و کفاشیان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: پرونده سازی مسئولان فدراسیون سبب محرومیت من و کفاشیان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید