ترامپ: دموکرات ها می خواهند ما در مقابله با کرونا شکست بخوریم تا در انتخابات پیروزی شوند

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهور آمریکا گفت که دموکرات ها می خواهند ما در مقابله با ویروس کرونا شکست بخوریم تا در انتخابات به پیروزی برسند، ولی آنها نخواهند توانست پیروز شوند.

ترامپ: دموکرات ها می خواهند ما در مقابله با کرونا شکست بخوریم تا در انتخابات پیروزی شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: آنتونی فائوچی مقام ارشد بهداشت و درمان دولت آمریکا هفته آینده در مجلس سنا حاضر خواهد شد تا درباره اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا شهادت دهد.

ترامپ اضافه نمود: فائوچی نمی تواند برای ادای شهادت در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شود.

ترامپ در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید از تصمیمش برای جلوگیری از حضور مقام های ارشد بهداشت و درمان آمریکا در مجلس نمایندگان دفاع کرد و گفت: این جلسات توسط دموکرات هایی ترتیب داده می شود که از من متنفر هستند و قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به پیروزی دست یابند.

فائوچی که مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا و بخشی از تیم کاخ سفید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است، قصد دارد 12 ماه می (23 اردیبهشت) در نشست مجلس سنا حضور پیدا کند.

ترامپ در این باره گفت: مجلس نمایندگان آمریکا باید از خودشان خجالت بکشند، دموکرات ها باید خجالت بکشند، چون آنها نمی خواهند ما پیروز شویم. آنها می خواهند ما شکست بخوریم تا در انتخابات به پیروزی برسند، ولی آنها نخواهند توانست پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25743

به "ترامپ: دموکرات ها می خواهند ما در مقابله با کرونا شکست بخوریم تا در انتخابات پیروزی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دموکرات ها می خواهند ما در مقابله با کرونا شکست بخوریم تا در انتخابات پیروزی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید